ANTONIA, primul interviu despre colectia sa pentru fani. Alis, despre moda si cumparaturi online

principala la antoniaDin ce in ce mai multi artisti autohtoni incep sa se afirme si in domeniul designului vestimentar. Printre ei se numara si frumoasa cantareata Antonia. In colaborare cu MOJA.ro, Antonia a lansat linia vestimentara MOJA by Antonia dedicata in totalitate fanilor, care au acum posibilitatea sa poarte obiecte vestimentare asemanatoare ce cele ale vedetei. In plus, in ultimul timp, moda pe internet a devenit un must, a cucerit publicul si continua sa castige teren si popularitate. Despre moda cu bun gust impreuna cu doua „A”-uri de succes… Alis (MOJA.ro) si Antonia.

 

Antonia



 

Tonica: Spre bucuria celor care isi doresc sa poarte haine asemanatoare celor pe care le imbraci tu, ai lansat linia vestimentara MOJA by Antonia. Cine a venit cu ideea acestei colaborari?

Antonia: Am primit propunerea din partea echipei MOJA.ro si m-am bucurat foarte mult. M-am tot gandit de-a lungul vremii ca ar fi dragut sa fac haine asa cum sunt cele pe care le port in viata de zi cu zi sau pe scena, pentru ca ma intrebau mereu fanele mele (mai ales) de unde am achizitionat anumite elemente (colanti, tricouri) si unde le pot gasi si ele. Asa ca in colectia MOJA by Antonia exista exact obiectele vestimentare pe care le port cel mai des: tricouri, colanti, rochii, dar si hamuri de piele, precum si costume de baie cu diverse modele si in diverse culori. Sper sa le placa si sa le faca sfarsitul de vara mai frumos :).

 

secundara antoniaTonica: Sa fie acesta doar inceputul in ceea ce priveste acest domeniu, moda? Te-ai gandit sa continui, sa fii activa, sa lansezi si alte colectii?

Antonia: Nu m-am gandit ce voi face mai departe in aceasta directie. Cu siguranta, daca ma voi mai simti inspirata si daca ma va atrage in continuare aceasta zona a designului vestimentar, poate ma voi implica si mai mult :).

 

Tonica: Este important ca hainele pe care le porti sa te caracterizeze? Cum ai descrie piesele vestimentare ce fac parte din aceasta linie pe care ai lansat-o?

Antonia: Aceste haine ma reprezinta pentru ca sunt inspirate de tinutele mele. Sunt piese care iti inspira energie, tinerete, iti ofera un aer sexy, sunt colorate si potrivite pentru vara. Love them :).

 

Tonica: Care e piesa ta vestimentara preferata din aceasta colectie, pe care ai purta-o oriunde si oricand?

Antonia: Imi plac foarte mult rochiile din colectie accesorizate cu hamurile de piele, dar si tricourile care pot fi foarte usor combinate cu pantaloni scurti sau colanti.

 

 

Alis (MOJA.ro)

 

principala la alisTonica: La ce nivel crezi ca se situeaza industria fashionului romanesc spre deosebire de alte tari deja consacrate, precum Italia sau Franta?

Alis: Fata de tarile mentionate cred ca la un nivel inca mic, in sensul in care acolo moda este un fel de religie, iar stilul este aproape un dat. Insa imi place tot mai mult ca si la noi incepe sa creasca segmentul de creatii de designer. In plus, o simpla plimbare pe strada intr-o zi oarecare este o ocazie pentru a vedea persoane cu tinute foarte bine asortate, asimetrice, potriviri atipice, ceea ce este deja un semn al faptului ca un categorie tot mai mare de public isi studiaza atent tinuta.

 

Tonica: In ultimii ani, moda s-a mutat online, iar pulsul nu se mai da de pe strada, ci de pe Internet. De ce crezi ca se intampla acest lucru, mai ales ca tu cunosti foarte bine domeniul?

Alis: Internetul este mijlocul perfect pentru a aduce la suprafata si a face sa se intalneasca designerii cu persoanele care isi doresc tinute originale, personalizate. Exclude anumite costuri precum deschiderea de puncte de desfacere in mai multe orase din tara, dar trebuie sa gaseasca solutii pentru alte hopuri cum ar fi, spre exemplu, reticenta de a cumpara haine sau incaltaminte fara a le proba.  Apoi Internetul este o metoda excelenta de a viraliza look-uri. Ce a inceput Scott Schuman (The Sartorialist) acum cativa ani s-a generalizat pe bloguri si pe site-uri de tipul Lookbook.nu. Asadar, Internetul este, de asemenea, inspiratie. 

 

Tonica: Cum ai reusit sa aduci atat de multi designeri romani in acelasi loc, pe platforma MOJA.ro?

Alis: Cred ca tot Internetul a fost de mare ajutor aici pentru ca din ce in ce mai multi designeri au inceput sa isi posteze creatiile online pe blogurile personale sau chiar pe Facebook. Este nevoie de timp pentru a cauta, dar este mai usor de legat conexiuni. Am reusit sa adunam aceasta comunitate de designeri si datorita lor pentru ca sunt extrem de deschisi la colaborari.

 

Tonica: Ce inseamna in viziunea ta un designer adevarat? Care sunt ingredientele succesului?

Alis: Cred ca este nevoie, in primul rand, de o viziune aparte. Apoi, bineinteles, munca si standarde inalte impuse fiecarei creatii care iese din atelier.

 

Text: Ruxandra Raica