Catena: Medicamente romanesti

Catena: Medicamente romanestiBucuresti, 5 noiembrie 2009 – In cele 200 de farmacii Catena, se lanseaza, incepand cu data de 7 noiembrie 2009, doua campanii la nivel national: Cumpara romaneste,  care se va desfasura timp de trei luni si O inima sanatoasa iubeste mai mult!, care se va desfasura pana la sfarsitul lunii februarie.

 
„Catena va oferi pacientilor sai, pe parcursul derularii campaniei Cumpara romaneste, posibilitatea de a cumpara majoritatea medicamentelor produse in tara, inclusiv cele compensate, la pret de depozit. De asemenea, cea mai mare parte a suplimentelor nutritive si produselor cosmetice romanesti vor beneficia de aceleasi conditii de pret.


Economia realizata de pacientii nostri va fi de peste 20%, a declarat d-na farmacist Alina Marinescu, director general Catena. Scopul nostru este acela de a sprijini pacientii si industria farmaceutica nationala. Campania O inima sanatoasa iubeste mai mult! doreste sa ofere clientilor nostri oportunitatea sa se informeze asupra riscurilor si posibilitatilor de preventie in cazul bolilor cardiovasculare”.

„M-am implicat personal in aceste proiecte, afirma d-na Anca Vlad, presedinte-fondator al grupului Fildas. Chiar daca facem parte din Uniunea Europeana, nu cred ca in vremuri de criza patriotismul este un pacat. Am vazut cum germanii isi sprijina industria nationala, cumparand si expunand in farmacii cu prioritate produse germane. La fel, in Franta sau Anglia. De ce nu si in Romania? Avem o industrie farmaceutica performanta si ea trebuie cunoscuta de pacienti. De altfel, consumul de medicamente pe cap de locuitor din Romania este foarte mic, un sfert din media europeana, cauzat de resursele financiare reduse. Prin efortul facut speram sa oferim romanilor o mai mare accesibilitate la preventie si tratament”.

Campania Cumpara romaneste este un program de sustinere a producatorilor locali de medicamente, suplimente nutritive si cosmetice, produsele urmand a fi vandute la pret de depozit.

Conform Organizatiei Mondiale a Sanatatii, in Romania, rata mortalitatii din cauza afectiunilor cardiovasculare este de 61% din numarul total de decese, fata de 37% media U.E.  In cadrul campaniei O inima sanatoasa iubeste mai mult! vor fi distribuite 200.000 de brosuri destinate constientizarii riscurilor datorate bolilor cardiovasculare iar suplimentele nutritionale cu scop preventiv vor avea reduceri speciale pana la finele lunii februarie. De „ziua indragostitilor”, pacientii nostri vor stii ce inseamna O inima sanatoasa iubeste mai mult! Problema principala a romanilor, ramane inima, de aceea Catena si-a propus sa fie „Farmacia Inimii”.

Prin programele sale, Catena doreste sa fie aproape de oameni si sa-i ajute in rezolvarea problemelor de sanatate.