„Iscusit. Concept vestimentar”. Poarta iubire!

PRINCIPALA„Iscusit. Concept vestimentar” reprezinta un concept nou, construit in totalitate in jurul tinutelor personalizate. Printre produsele „iscusite” se numara hainele, incaltamintea si accesoriile. Pe langa acestea, exista serviciul de cadouri personalizate, unde pe baza dorintelor si informatiilor clientilor se vine cu un concept si o simulare grafica. „Iscusit” numara pana acum doua colectii vestimentare, E musai sa iubesti si Copilarie.

Daca va intrebati cine sta in spatele acestui concept, ei bine, este vorba despre doua tinere frumoase, talentate, vesele si pe deasupra si surori, Cristina si Raluca Scarlat, care si-au propus sa… schimbe lume. Noi spunem ca fac foarte bine ceea ce fac.

 

Tonica: Cand a aparut „Iscusit” si care sunt povestile din spatele celor doua colectii lansate pana acum?

Iscusit. Concept vestimentar: „Iscusit” s-a lansat in noiembrie anul trecut, o perioada de care ne aducem aminte cu foarte mult drag. De atunci, tot ce ni s-a intamplat a venit efectiv de la sine, este ca un vis devenit realitate. Am lansat pana acum doua colectii vestimentare, fiecare cu o tematica de suflet pentru noi. „E musai sa iubesti” am lansat-o pe 20 februarie, sugestiv intre Valentine’s si Dragobete, tocmai pentru a sublinia ideea ca nu exista o zi oficiala de iubit, in fiecare zi e frumos sa iti amintesti sa iti exprimi iubirea, in orice forma, de unde si sloganul. „E musai sa iubesti! Oricum, oricand, oricat.” Pentru a doua colectie am ales tot o data sugestiva: 1 iunie, iar tema, una draga oricui: copilaria. In colectia “Copilarie” am vrut sa ne reamintim de frumusetea si farmecul perioadei din anii ’80 – ’90, cand mestecam cu totii guma Turbo, ne uitam la “Sandybell”, ne faceam visuri si inca ne resimteam dupa Revolutie. Am vrut sa evocam perioada aceea intr-o nota cat mai vesela, este o perioada foarte frumoasa pentru toti cei care au avut norocul sa o traiasca. Mesajul complementar este un indemn: sa ramanem mereu conectati cu partea copilaroasa din noi.

 

Tonica: Cand si cum a inceput povestea tenisilor „iscusiti”?

Povestea tenisilor „iscusiti” a inceput in mai 2013, intr-o seara inspirata. Primul mesaj a fost „priveste cerul”, un mesaj special pentru noi, preluat din comunitatea initiata de romanul stabilit in Franta: „regarde le ciel”, denumirea initiala. Jocurile de culori au venit de la sine. Imediat apoi am avut viziunea cu tenisii colorati, veseli, care iti dau o stare de bine si incredere in fiecare pas pe drumul tau.

 

A DOUATonica: Ce va inspira in compunerea mesajelor?

Atunci cand compunem mesajele inscriptionate pe tenisi si nu numai, ne inspira tot. Orice element reprezinta o sursa de inspiratie. Fiecare intamplare, obiect, personaj, imagine, mesaj intalnit isi pot pune amprenta asupra noastra si se materializeaza intr-o stare de spirit responsabila de un mesaj alaturi. Partea frumoasa este ca acest concept personalizat dezvoltat de noi ii ajuta pe oameni sa se exprime si sa transmita mesajele lor de suflet, reprezentative, haioase sau inspirationale, fiecare cum simte. „Iscusit” este despre incurajarea de a te exprima, in orice forma.

 

Tonica: Cum ati descrie tenisii, ca parte din peisajul urban?

Tenisii zilelor noastre fac parte din peisajul urban pentru ca au personalitate la fel cum si orasul are. Tenisii pleaca cu o poveste, fiecare diferita, asa cum fiecare peisaj urban este diferit in felul lui. Stilul revolutionar pe care „Iscusit” il propune este „Urban. Personal”, o sintagma care ne apartine, in care am incercat sa sintetizam cum simtim noi nevoia oamenilor de a se exprima, zilnic, in peisajul urban. Peisajul urban este in permanenta schimbare, iar la un moment dat am simtit  ca oamenii nu mai tin pasul cu aceasta schimbare: avem peisaje urbane diferite, dar tinute si haine mai mult sau mai putin identice. Atunci am simtit si am stiut ca este timpul pentru altceva, ceva ce oamenii simt ca ii imbraca frumos, cu stare de spirit, cu iubire, si cu note personale. Acest iz personal se regaseste de altfel in toate creatiile „Iscusit”, de orice tip, fie ca vorbim de haine, incaltaminte sau accesorii.

 

Tonica: Care este procesul de personalizare pentru tenisii „iscusiti”?

In primul rand, clientele isi aleg culorile dorite, tenisii propusi de noi sunt pictati manual in orice combinatie de culori. Apoi, isi compun mesajele dorite sau isi aleg din mesajele propuse de noi, iar noi le pictam cu drag. Si pentru ca incurajam oamenii sa se exprime, personalizarea cu mesajul dorit a fost de la inceput oferita bonus cand iti comanzi o pereche de tenisi „iscusiti”. In plus, poti purta o astfel de pereche in combinatii fistichii, dupa cum simti. Simplul fapt ca ai o pereche de tenisi atat de personala, pictata dupa dorintele tale, iti da deja o stare de spirit fistichie.

 

Tonica: Care au fost cele mai haioase mesaje pictate pe tenisi si cat dureaza procesul pictarii manuale a tenisilor?

Printre cele mai haioase mesaje inscriptionate se numara: „Don’t grow up, it’s a trap”, dar de cele mai multe ori, am observat ca oamenii isi aleg mesaje inspirationale, motivationale, mesaje de bine. Procesul pictarii manuale a tenisilor dureaza intre 45 de minute si cateva ore bune, depinzand de model.

 

A TREIATonica: Ce semnifica pentru voi conceptul de creativitate?

Creativitatea face parte din esenta autentica a fiecarui om, indiferent de felul cum se manifesta ea. Fiecare om are nevoie sa creeze ceva, acesta este rolui lui, creatia. Fie ca este intr-o forma artistica sau nu, in orice persoana exista creativitate, cu cat este descoperita mai repede, cu cat ne este mai la indemana sa o descoperim, cu atat mai frumoasa si plina de satisfactii devine viata noastra. Pentru noi, creativitatea din spatele fiecarui design gandit este ca o extensie a noastra, este ceea ce gandim, realitatea noastra zilnica, ideile vin de fiecare data de la sine si nu a existat niciodata un moment de pana de inspiratie, intotdeauna gasim idei, deseori prea multe. Forma cea mai frumoasa prin care ne este rasplatit procesul nostru creativ este satisfactia pe care o avem din faptul ca absolut toti clientii nostri sunt foarte incantati de fiecare design in parte realizat pentru ei, pe comanda.

 

Tonica: Ce planuri de viitor aveti?

Ne dorim sa ajutam oamenii sa se exprime si sa schimbam lumea. Poate parea un plan nebunesc, sau, de ce nu, poate cliseizat. Pentru noi nu e, stim ca aceasta este menirea conceptului nostru, avem incredere in asta, pentru ca o simtim prin toti porii. Ce alt mod mai frumos si la indemana sa schimbi lumea, daca nu prin ceea ce porti, zilnic, la vedere, mesajul rezonand cu atatia oameni?

 

Tonica: Unde va gasim?

Cei care doresc sa poarte creatiile „iscusite” ne pot gasi pe pagina de Facebook: Iscusit. Concept vestimentar.

 

Text: Ruxandra Raica