Pe unde isi petrec vedetele vacanta de vara?

A venit vara si, odata cu ea, perioada vacantelor si a concediilor. Destinatiile exotice si plajele nemarginite sunt in topul preferintelor, insa fiecare are povestea lui de vacanta. Plaja si distractia la malul marii atrage dupa sine si vanatoarea de vedete. In cadrul unui eveniment de lansare a unor noi sortimente de inghetata, ne-am intalnit cu cateva persoane publice din showbizul romanesc pe care le-am luat la intrebari cu privire la vacanta. Mult-asteptata vacanta de vara! Afla unde prefera vedetele noastre sa-si petreaca timpul liber si ce planuri de escapada au vara aceasta!

Mihai Morar:

“Eu sunt omul care se hotaraste pentru vacanta cam cu o saptamana inainte. Prefer, cu siguranta, marea, deoarece eu vin de la munte. Am copilarit la munte, in casa bunicilor. Prefer sa merg ori in doi, ori sa luam si copiii cu noi. Mai nou, si parintii mei au ajuns la o varsta si mi-am dat seama ca nu toata viata o sa ai timp sa stai alaturi de parinti si am revenit oarecum la copilarie. Inainte ma luau parintii in vacanta, iar acum a venit randul sa ii iau eu pe ei in vacanta. Intre Vama Veche si Mamaia, aleg oricand un rasarit la Costinesti. J Ziua mea perfecta incepe dimineata, atunci cand deschid ochii si vad soare. Daca pe langa soare, vad si un mal de apa, indiferent ca e lac, mare sau ocean, si daca pot sa-mi beau cafeaua pe o terasa si sa citesc o carte, pot sa fac asta de dimineata pana seara. In ceea ce priveste alimentatia, optez pentru salate, peste, fructe de mare si din acest motiv eu vara slabesc foarte mult. In concluzie, va sfatuiesc sa mergeti in vacanta. Daca aveti niste bani si nu stiti ce sa faceti cu ei, nu va luati case si pamanturi, ci mergeti in vacanta!”

Anca Serea:

“Sincer, trebuie sa recunosc ca prefer marea. Pentru anul asta, in prima faza o sa mergem cu copiii la mare, pe litoralul romanesc si apoi o sa ne petrecem timpul in doi. Ne-am planuit sa mergem in Dubai, iar apoi tot in doi o sa mergem in America. Fiind vara, optez pentru fructe si legume, salate, supe, carne mai putina sau deloc. In ceea ce priveste litoralul romansc, prefer Mamaia, in Vama Veche, spre exemplu nu am mai fost din adolescenta. Toate vacantele noastre au fost diferite si frumoase in felul lor. Fiecare tara are frumusetea si unicitatea ei si pentru ca in fiecare destinatie de vacanta pe care am ales-o, am descoperit lucruri noi si diferite de ce mai traisem pana atunci. Pot spune ca imi place foarte mult Italia, in special Toscana, care este o zona absolut senzationala.”

Pe insulele exotice, pe plajele litoralului romanesc, in varf de munte sau chiar in vizita la bunici, mergeti in vacanta, relaxati-va si lasati-va captivati de farmecul lor!