Tilda Swinton, imaginea produselor Nars pentru primavara 2015

Tilda Swinton, imaginea produselor Nars pentru primavara 2015Tilda Swinton este noua imagine a produselor cosmetice Nars si va aparea in campania de primavara a brandului, fiind fotografiata de catre insusi François Nars. Astfel, Swinton urmeaza pasii colegei sale, actrita Charlotte Rampling, care este in prezent imaginea colectiei de rujuri Audacious. „Ca fotograf, lucrul alaturi de Tilda este foarte placut. Este o legenda vie. Imi place stilul ei indraznet si ii admir munca. Are o personalitate puternica in fata aparatului de fotografiat. Si ca femeie traieste experienta transformarii, fiind foarte expresiva. Este alegerea perfecta pentru Nars”, a declarat François.

 



Brandul Nars a sarbatorit 20 de ani

Brandul a sarbatorit cea de-a douazecea aniversare anul acesta, iar François a destainuit cateva secrete pentru o revista internationala de profil. „Actritele mele favorite – Greta Garbo, Marlene Dietrich, Silvana Mangano, Romy Schneider, Catherine Deneuve, Charlotte Rampling sau Tilda Swinton nu sunt frumuseti tipice. Acest gen de femei mi-au placut pentru a reprezenta imaginea Nars de-a lungul anilor pentru ca sunt frumoase intr-un sens neconventional. Mi se pare ca pot lucra cu ele cel mai bine ca make-up artist”, a spus in continuare Nars. Nars Cosmetics este un brand ale carui baze au fost puse de catre fotograful si make-up artistul François Nars, iar linia de machiaje a inceput cu 12 rujuri vandute in Barneys New York. Produsele Nars sunt cunoscute pentru denumirile pe care le poarta, printre care Striptease, Sex Machine sau Orgasm, blushul Orgasm fiind unul dintre produsele care se vand foarte bine.

 

Text: Ruxandra Dumitrescu