Unde se distreaza vara aceasta vedetele tale preferate?

IMG_3873Le-am luat pe Dana Rogoz, Laura Cosoi si Iuliana Luciu, trei dive Pro TV, si le-am supus unui tir de intrebari despre vacante preferate si locatii inedite, pe care vi le recomanda si voua! Afla unde adora frumoasele vedete sa-si petreaca timpul liber si ce planuri de escapada au vara aceasta!

Dana Rogoz:

„Mi-e foarte greu sa aleg care a fost cea mai frumoasa vacanta a mea, pentru ca toate au fost diferite si frumoase in felul lor. Dar cand am citit intrebarea voastra m-am gandit la Malaezia. Am fost in iarna 2010-2011 si am ramas foarte placut impresionata. In primul rand ca a fost prima mea vizita in Asia si a fost un soc. Aveam senzatia ca traiesc un vis, ca nu e realitate. Pentru ca tot ce descopeream era complet nou si diferit de ce mai traisem pana atunci. Am stat in mai multe orase (am avut vreo 5 avioane de schimbat) si am facut in vacanta asta lucruri pe care nici macar nu ma imaginam traindu-le vreodata: am facut trasee in jungla, mi-au furat maimutele salbatice mancarea din maini, am mancat „ciudatenii” traditionale.

Anul acesta cred ca voi merge in Sicilia, iar daca ajung in Sicilia, voi urca sigur pe Etna. Dar vreau neaparat, si asta SIGUR voi face vara asta, sa merg cu masina prin Romania vreo 3 saptamani macar si sa o descopar cu mai multa atentie si rabdare. De cand prezint emisiunea „De suflet” am auzit de atatea locuri minunate in Romania, incat mi-e si rusine uneori ca de fiecare data cand am un concediu dau fuga repede pe afara”.

luciuuIuliana Luciu:

Mie imi plac foarte mult vacantele, sa ma plimb prin toate colturile lumii dar cea mai frumoasa vacanta a fost la Viena, cu Razvan, prietenul meu. In vara asta voi pleca cu Razvan, Nicoleta, Zsolt si o gasca de prieteni buni in Croatia, Dubrovnik si de acolo vom pleca cu iachtul in Grecia si ne vom opri pe toate insulele. Unul dintre prietenii nostri a venit cu aceasta idee, pe care nu aveam cum sa nu o acceptam! Dat fiind ca sunt pasionata de calatorii, visez sa vad toate colturile lumii, pentru ca fiecare tara are frumusetea ei”.

Laura Cosoi:

„Eu pot spune sincer ca fiecare vacanta a fost frumoasa in felul ei, pentru ca cosoidestinatiile au fost foarte diferite, dar daca ar trebui sa fac un top acum as clasa pe primul loc Thailanda! Pentru tot ce inseamna ea, de la civilizatie, arhitectura impresionanta, religie, mancaruri, pana la peisajele nemaipomenite, masajele relaxante si excursiile inedite prin jungla.

Nu ne-am hotarat inca unde anume vom merge vara asta, dar mi-as dori sa ajung in Capri sau Santorini, iar destinatiile urmatoare ar cam fi Brazilia, Tibet, Amazon, Australia si multe, multe altete!”