Activia: un brand in pas cu noile tendinte ale modei

Activia: un brand in pas cu noile tendinte ale modei Danone a lansat noua campanie Activia
„Fa-ti burtica sa danseze!”,
pentru femeile moderne, adepte ale unui stil alimentar si de viata sanatos si, in acelasi timp, atrase de noile tendinte ale modei si de creatiile unui designer cunoscut, Rhea Costa.

Cu bonuri de cumparare pentru 14 produse Activia, doritorii se pot inscrie, pana la data de 17 februarie, in concursul care le va permite sa castige una dintre cele 42 rochii puse in joc.

Concursul are loc pe pagina www.activia.ro, unde participantii pot afla toate detaliile si se pot inscrie, introducand informatiile de pe bonul fiscal direct pe site, sau le pot transmite prin sms la numarul 1843. Castigatorii isi pot alege rochia preferata, in culoarea favorita, dintr-o serie de 10 modele, iar aceasta va fi lucrata special, sur mesure, in atelierul Rhea Costa. Campania se adreseaza atat doamnelor, cat si domnilor care se pot inscrie pentru a oferi un cadou deosebit prietenei sau sotiei.

Pe site, participantii pot vedea creatiile si, raspunzand la un chestionar, pot afla ce tip de rochie li se potriveste cel mai bine.

 

Text: Andreea Popescu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *