Consumati alimente care contin fier impotriva simptomelor sindromului premenstrual

Consumati alimente care contin fier impotriva simptomelor sindromului premenstrualOboseala, iritabilitate, sani foarte sensibili, dureri de cap, toate aceste simptome sunt asociate sindromului premenstrual, pe care majoritatea femeilor il experimenteaza. Un studiu publicat in Jurnalul American de Epidemiologie le indeamna pe femei sa consume legume bogate in fier.

O alimentatie care aduce un aport de 22 mg de fier in fiecare zi reduce simptomele sindromului premenstrual cu aproximativ 33%. Veti spune probabil ca fierul este intalnit si in carnea rosie, insa cercetatorii de la Universitatea din Massachusetts Amherst ne asigura ca aportul de fier provenit din lumea vegetala este un remediu mult mai bun fata de cel provenit din lumea animala.

Pentru a va realimenta cu fier, consumati cu incredere linte, spanac, naut, stafide, caise uscate sau patrunjel. Cercetatorii au descoperit ca si zincul reduce, in egala masura, simptomele premenstruale, fiind intalnit in fructele de mare si peste. Studiul s-a axat pe un esantion de 3.025 de femei intre 25 si 42 de ani, care au fost chestionate cu privire la dieta lor si au fost urmarite pe o perioada de 10 ani.

Text: Ruxandra Raica

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *