FRAMES OF STYLE, moda, stil de viata si shopping online

sandra_chira_-_details_in_fabric_f5O noua editie a mixului international de moda si lifestyle FRAMES OF STYLE s-a desfasurat la America House Business Center si a reunit designeri de moda ?i de ambient din: Romania, Spania si Statele Unite. Evenimentul, organizat de J-Wind Creative Consultants si Media Events&Entertaining, sub egida Global Creative Network (GCN), a adus in prim plan designul de autor, printr-o demonstratie de moda, arta si stil de viata contemporan.

  • FRAMES OF STYLE, defilari si concepte de mobilier

Pe podiumul FRAMES OF STYLE au defilat cele mai noi creatii vestimentare ale designerilor romani: Sandra Chira (colec?ia Details in the fabric), Sandra Galan (Future&Tradition) si Irina Irimia (colec?ia resort Childhood in Space).

Accesoriile care au completat tinutele prezentate au fost oferite de Il Passo (incaltaminte) si de designerul american de bijuterii Ashley Scott din Chicago. Crea?iile lui Ashley apar?in celei mai recente colec?ii ale sale, Kryptonite. Machiajul modelelor a fost asigurat de make-up artistul Alex Radulescu (www.alexradulescu.ro), iar hairstylingul de Oksana (www.oksanasalon.ro).

  • Invitatie la shopping pe concept web store-ul  www.artnest.ro

sandra_chira_-_details_in_fabric_f6Printre designerii ale caror produse se pot cumpara, in prezent, de pe www.artnest.ro sunt: Saruda si Chinachan Nimpitakpong (stilistii Casei Regale Thailandeze), Cristina Cernei (designer vestimentar, autor al marcii Fusion by Cernei), Ashley Scott (designer de bijuterii, Chicago, SUA), Irina Irimia (designer vestimentar, autor al colectiei Japanese Jungle Jam), Sandra Galan (autor colectia Future&Tradition), Monica Leescu (autor al liniei vestimentare Muna Leescu), Sandra Chira (designer vestimentar, Timisoara).

  • Sandra Chira si-a prezentat colectia primavara-vara 2012. Details in fabric, este o continuare a cautarilor autoarei  cu privire la ce se intampla sau ce transpare dincolo de dualitatea interior-exterior, prin alaturare sau contrast. Colectia tanarului designer din Timisoara descrie preocuparea pentru zona dintre cele doua naturi (interioara si exterioara), care se traduce prin suprapuneri de straturi, detalii in interiorul materialelor textile sau accente cromatice in interiorul tinutelor vestimentare.
  • Sandra Galan a fost prezenta la Frames of Style cu colectia Future &Tradition, ce contine un stil definit de combinatii ingenioase de tesaturi si texturi opulente, volume supradimensionate si sculpturale, drapaje creative si deconstructii  atipice. Fascinata de mostenirea traditionala, Sandra Galan reintegreaza in moda  contemporana tesaturile vintage romanesti.

Creatiile Sandrei Galan se gasesc pe www.sandragalan.com

  • RUBEN QUIZA este un designer de origine spaniola care  promoveaza  o experienta unica a esteticii si designului de interior  la scara internationala. Misiunea sa este de a creste notorietatea ideii ca designul  de interior poate da un plus de confort in stilul de viata al unei persoane. Ruben a participat la numeroase proiecte internationale, a realizat un concept de masina pentru un producator japonez de automobile si recent si-a lansat propria linie de mobilier.

  • IRINA IRIMIA este directorul de creatie al J-Wind Creative Consultants si reprezentanta  Global Creative Network in Romania. A participat la numeroase show-uri si prezentari de moda in Romania, ultimele ei colectii fiind prezentate sub numele Japanese Jungle Jam. Cele mai bune creatii din aceste colectii au fost prezentate sub numele Japanese Jungle Jam Trilogy, pe podiumul primei edi?ii a FRAMES OF STYLE (noiembrie 2011). La edi?ia Frames of Style, Irina a prezentat colec?ia resort Childhood in Space, o nuvela vestimentara generata de  momentul in care artista a constientizat cat de nefast este spatiul urban actual si cat de mult ne afecteaza el creativitatea, modul de a fi natural si liber, fara constrangeri din partea semenilor. Crea?iile Irinei Irimia se regasesc pe www.irinairimia.wordpress.com.

Fie ca este vorba de concept si design de produs, comunicare, marketing si PR resurse umane sau toate aceste trei componente la un loc, GCN ofera companiilor o noua viziune de schimbare a propriilor valori corporatiste.

Avand peste 300 de creativi in intreaga lume si filiale pe trei continente (Europa, SUA si Asia), GCN vine in intampinarea nevoile clientilor sai folosindu-se de inspiratia mintilor creative.

 

Text: Andreea Popescu