Gimnastica faciala: cele mai eficiente exercitii pentru un chip tanar

Gimnastica faciala poate fi o metoda eficienta daca vrei sa-ti intineresti chipul si sa-ti pastrezi frumusetea. Este adevarat ca majoritatea femeilor recurg la creme, tratamente sau seruri speciale pentru a-si infrumuseta tenul, dar si gimanstica faciala are beneficii dovedite.

Asa cum sportul iti modeleaza silueta, in urma unei sedinte zilnice de 10 minute de gimnastica faciala capeti o piele ferma, cu mai putine riduri si un contur al fetei mult mai bine definit. Chipul tau are o multime de muschi, insa numai un numar limitat dintre acestia este solicitat, astfel ca aceia care raman nemiscati tind sa-si piarda fermitatea. Alti muschi, care sunt prea solicitati, ajung sa ramana contractati si sa provoace aparitia ridurilor.

Tipuri de ten si reguli pentru ingrijirea lor

Exercitii eficiente pentru un chip tanar

Inainte de inceperea sesiunii de gimnastica faciala asaza-te in fata unei oglinzi pentru a-ti vizualiza miscarile si pentru a nu-ti accentua ridurile. Tine spatele drept, respira adanc, lucreaza lent si repeta exercitiile de 4-5 ori. Esti gata? Hai sa vedem in ce constau aceste exercitii:

  1. Intinde-ti fruntea, apuca sprancenele, dupa care ridica-le si coboara-le. In incercarea de a-ti cobori sprancenele fa in asa fel incat sa nu le apropii. Mentine fruntea intinsa si inchide ochii, apoi indeparteaza mana si ridica sprancele astfel incat sa nu incretesti fruntea.
  2. Relaxeaza-ti privirea ridicand sprancenele. Tine o mana pe cap, plasand degetele pe frunte, in forma de evantai, apasa si ridica usor sprancenele. Relaxeaza-te si indeparteaza mana.
  3. Inchide ochii si pozitioneaza un deget pe coltul extern al acestora, apoi apasa. Incearca sa incordezi muschii acelei zone si sa impingi pleoapele una catre cealalta timp de 30 de secunde. Repeta exercitiul de 2-3 ori.
  4. Pozitioneaza mainile in zona tamplelor, trage pielea catre exterior si strange ochii. Relaxeaza-te si continua prin a inchide si deschide rapid ochii.
  5. Deschide ochii cat mai mult si ridica privirea sus pentru a apropia genele de sprancene. Repeta exercitiul de cel putin 3 ori.
  6. Pentru a scapa de ridurile de expresie de pe obraji, tuguiaza-ti buzele si stai nemiscata timp de 15-20 de secunde. Apoi deschide larg gura si mentine pentru inca 15-20 de secunde.
  7. Tonifierea pometilor presupune mimica zambetului, panicii sau uimirii si mentinerea fetei in pozitia respectiva timp de 10-15 secunde.
  8. Pentru a tonifia buzele, pozitioneaza mainile pe obraji si trage-i catre exterior in timp ce pronunti alternativ vocalele O si E. Un alt exercitiu implica apropierea buzelor ca si cum ai saruta pe cineva si mentinerea acestora in acea pozitie timp de 5-10 secunde.

La sfarsitul exercitiilor maseaza usor fata folosind miscari circulare pentru a te relaxa.

 

Ingrijirea tenului acasa. Iata tot ceea ce trebuie sa stii! Click aici!

 

Text: Iulia Ghergu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *