Viitoare mamica? Iata ce tip de exercitii fizice poti sa faci fara riscuri!

Evitarea miscarii si faimosul „mancat pentru doi” sunt greseli pe care multe femei le fac atunci cand raman insarcinate. In cazul in care sarcina decurge normal, miscarea este recomandata de medici. Exercitiile sunt usoare, nu implica sarituri, antrenament al zonei lombare sau al abdomenului, dar vor avea ca rezultat tonifierea musculara si o recuperare mai rapida dupa nastere.

Gravida pe tocuri. Am voie?

Instructoare de aerobic si Kangoo Jumps, Andreea Preda, este o graviduta in forma maxima. A redus intensitatea antrenamentelor, dar continua sa tina ore de sport si spune ca se simte excelent. Iata cateva exercitii pe care Andreea le recomanda femeilor insarcinate!

  1. Stand cu spatele drept si picioarele incrucisate, folosind o pereche de gantere usoare, ridica bratele in lateral si revino. Sunt recomandate 3 seturi a cate 8 repetari.

  1. Din aceeasi pozitie initiala ridica bratele sus alternativ, aplecand usor trunchiul in partea opusa bratului ridicat. Executa 3 seturi a cate 8 repetari pe fiecare parte.

  1. Din pozitia initiala, culcat pe o parte, cu sprijin pe brat, ridica si coboara piciorul. Sunt indicate 3 seturi a cate 10 repetari pe fiecare parte.

  1. Din pozitia finala a exercitiului precedent flexeaza genunchiul la 90 de grade si revino in pozitie initiala. Incearca sa faci 3 seturi a cate 10 repetari pe fiecare parte.

  1. Stand pe o minge de gimnastica sau pe un scaun, cu talpile pe sol, intinde alternativ picioarele tinand varful intins. Sunt suficiente 3 seturi a cate 10 repetari pe fiecare parte.

6. Stand pe o minge de gimnastica sau pe un scaun, cu talpile pe sol si mainile sprijinite pe genunchi, ridica calcaiele si revino. Executa 3 seturi a cate 15 repetari.

Atentie! Ai grija ca in timpul miscarilor sa respiri corect. Expira pe efort, inspira pe relaxare. Tine spatele drept si evita sa tii mainile pe burta. Daca vrei sa faci miscare in timpul sarcinii, nu uita ca acordul il da medicul. Daca in timpul exercitiilor simti vreo durere, intrerupe imediat antrenamentul.

Beauty adviserii Catena recomanda emulsia antivergeturi Me&Mom, care favorizeaza circulatia sangvina si stimuleaza regenerarea celulara, sporind elasticitatea pielii, gratie concetratiei de elastina si colagen. Mai multe detalii despre produs aflati de aici!

Text: Stefan Stan

Fotografii realizate la Titan Fitness Club, B-dul Liviu Rebreanu 6A, Bucuresti

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *