Campania #ImNoAngel sustine femeile plinute

campanie-femei-plinuteLane Bryant este un brand american de haine pentru femeile grasute, plus-size. Istoria brandului a inceput in anul 1904 cu haine pentru femeile insarcinate, create de catre Lena Himmelstein Bryant Malsin. Pana in anul 2013, lantul includea mai mult de 812 magazine in 46 de state americane. Iar anul 2015 pare a fi anul Lane Bryant deoarece brandul a primit premiul pentru cea mai sexy campanie ce are in prim-plan femei cu forme care par a-i detrona pe faimosii ingerasi Victoria’s Secret. Campania #ImNoAngel trage, practic, un semnal de alarma asupra celorlalte campanii care promoveaza formele perfecte… dar greu de atins.



#ImNoAngel versus The Perfect Body

Campania le are in centru pe modele precum Ashley Graham, Candice Huffine si Marquita Pring, femei mandre de corpul lor care prezinta colectia de sutiene Cacique. La sfarsitul lui 2014, Victoria’s Secret a lansat o campanie pentru o colectie de lenjerie intima ce avea in centru trei modele ale caror corpuri erau perfecte, iar campania se numea The Perfect Body. Cateva femei din America au considerat ca aceasta campanie este una ce promoveaza neadevaruri si au numit-o iresponsabila. Femeile au adunat peste 30.000 de semnaturi si au cerut brandului sa-si ceara scuze public, iar demersul lor se pare ca a avut succes deoarece, cateva saptamani mai tarziu, brandul a modificat sloganul campaniei in A body for every body. #ImNoAngel este promovata in mediile online si pe site-urile de socializare, sustine femeile cu forme, cat si faptul ca si kilogramele in plus pot fi sexy. „Campania a fost conceputa pentru a incuraja femeile sa se iubeasca asa cum sunt, sa iubeasca fiecare parte a corpului. Brandul Lane Bryant este ferm convins ca aceste femei sunt sexy si dorim sa le incurajam sa aiba incredere in ele”, a declarat CEO-ul brandului.

Text: Ruxandra Dumitrescu