Despre noi

Site-ul www.tonica.ro

Site-ul Tonica.ro te conectează la noutăți din lumea femeilor active, preocupate de cum arată, dar și de un stil de viață sănătos, femei pasionate de fashion și interesate de lifestyle, conectate la viața mondenă și mereu dornice de noutăți din viețile vedetelor și de cele mai în vogă petreceri!

Site-ul este construit și actualizat cu scopul de a-ți aduce ultimele noutăți în materie de beauty, informații despre cele mai trendy ținute inspirate direct de pe podiumurile internaționale de la cei mai talentați designeri.

Prin intermediul Tonica.ro vei pătrunde într-un univers în care secretele de stil sunt la îndemână oricui, unde sfaturile de cuplu și carieră te vor ajută să depășești momentele mai puțin plăcute și să le consideri simple experiențe de viață. Iar secțiunea Mama și copilul conține toate informațiile necesare mămicilor pentru dezvoltarea frumoasă și armonioasă a copiilor.

Sub sloganul Sănătate și frumusețe zi de zi!, Tonica.ro este un concept destinat femeilor din mediul urban, preocupate de modul în care arată, de cum se îmbracă și se îngrijesc, dar și de felul în care sunt percepute și evoluează în familie, în cuplu sau carieră.

Pe site-ul nostru vei găsi teme relevante pentru femeile care investesc timp în propria imagine, precum și în sănătatea lor și a celor apropiați, având vedete atât autohtone, cât și internaționale ca model de viață.

Compania Galenus și-a început activitatea în anul 1999. Inițial, ne numeam KLTC Group România și am pornit pe piața publicațiilor de sănătate cu revista Farmacia Ta. Până în anul 2005 ne-am îmbogățit portofoliul cu încă trei reviste, ajungând la patru publicații: Tonica, Farmacia Ta, Slab sau Gras și Galenus – cele mai dinamice reviste pentru un stil de viață sănătos din România. În prezent, compania deține două publicații, FarmaciaTa și Galenus și site-urile de sănătate farmaciata.ro și revistagalenus.ro, de lifestyle tonica.ro și nutriție și sănătate slabsaugras.ro. Tot începând cu anul 2005 numele companiei a devenit Galenus.

Pe lângă activitatea publicistică, începând cu anul 2004, compania și-a lărgit aria de activitate punând bazele Agenției de publicitate și media Tonica Group. Ne adresăm în principal clienților din domeniul sănătății și frumuseții, dar ii primim cu brațele deschise și pe cei din alte domenii.