Design psihedelic inspirat de Piața Obor

Pentru prima dată în România, un mall lansează o colecție proprie de haine, inspirată în totalitate de cartierul în care se află localizat. Astfel, această lansare nu este doar despre colecția de haine, ci este și un omagiu adus cartierului Obor, cel mai eclectic cartier al Bucureștiului.

Designul este semnat de unul dintre artiștii avangardiști ai momentului, Tammy Lovin, iar imaginea colecției este chiar primul influencer digital din România, Ana Tobor. 

Cultura străzii

Cu un design original inspirat de Piața Obor piesele vestimentare de urban streetwear conțin printuri psihedelice cu verze, tarabe din piață, scări rulante și treptele din fața magazinului.

„Construim un “statement de lifestyle” în care fashionul promovat de noi se integrează în cultura străzii, în vibe-ul cartierului cu graffiti-urile sale, cu micii de la Obor, cu sunetele specifice, cu piața colorată și plină de gusturi. Veranda e parte a unei zone cu adevărat multiculturale, ceea ce se poate vedea oricând și în mall, cu ochiul liber”, a declarat Alexandru Dincovici, reprezentantul Veranda Mall.

Colecție eclectică 

Colecția este versatilă și foarte colorată, cu haine de damă și unisex care reflectă eclectismul cartierului din care au fost inspirate. Lifestyle-ul de Obor este cool, fashion forward și pune foarte mult accent pe diversitatea culturală care îl caracterizează. Una dintre cele mai mari provocări a fost găsirea unui designer care să se potrivească exact viziunii lor. Își doreau acel gen de designer care poate să combine două lucruri complet diferite și să le dea o identitate nouă.

Așa au ajuns la Tammy, un designer industrial care realizează instalații artistice și experiențe pop-up, design de produs și grafici 3D și care colaborează de mult timp cu mysimplicated, un brand care permite purtătorilor să-și personalizeze propriile haine printate digital. În plus, Tammy mai are o linie proprie de haine și bijuterii care au fost expuse și la Museum of Design (MAD) din New York.

Stil modern-tradițional

Tammy Lovin, designer cu lucrări expuse la New York, semnează colecția împreună cu brandul mysimplicated.

Despre această colecție, Tammy spune că este rezultatul unui clash foarte interesant. „Peste cele două mixuri de vechi-tradițional, piața Obor, și mall-ul Veranda, nou și modern, am venit cu viziunea mea asupra acestora. Culorile puternice, volumetrii atipice, pattern-uri striking care reinterpretează într-un mod contemporan și purtabil toate elementele menționate.

Practic, print-ul hainelor este un treasure hunt uriaș. Pozele au fost făcute special pentru această colecție și absolut toate elementele pot fi regăsite fizic în cartierul Obor. A fost o provocare să îmbin stilul de design 3D în care activez și să creez un look final închegat pentru toate piesele care atunci când sunt privite în ansamblu, să fie foarte evident că sunt o colecție unitară”.

Primul influencer digital, imaginea colecției

Ana Tobor, imaginea colecției, este primul astfel de influencer din România, cu mii de followers pe Instagram. Ea se alătură influencerilor virtuali de la nivel global precum Lil Miquela sau Imma Gram care au luat cu asalt lumea marketingului digital.  Colecția conține piese vestimentare precum rochii, pantaloni, cămăși, bluze, hanorace și jachete, care pot fi combinate atât între ele, cât și cu alte piese, pentru a obține un look urban, cool și la modă.  

Colecția exclusivă inspirată de cartierul Obor va fi disponibilă pe online începând cu data de 6 noiembrie. 

Fotografii de Tibi Vîntur

 

octombrie 26th, 2020 by Dudau Cristina

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si pentru comentarii online. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate