Fashion addict – Vedete și brandurile lor

Printre celebritățile internaționale a devenit o modă să treacă de la muzică, actorie sau chiar sport la… fashion. Vestimentația este parte a domeniului în care activează și nicio apariție nu poate fi completă fără ținuta potrivită și accesoriile care le fac să strălucească. Și cum celebritatea este un punct foarte bun de plecare, multe vedete au ales să se asocieze cu nume mari ale industriei și să creeze propriile linii vestimentare sau chiar să-și contureze propriul brand.



Reese Witherspoon

Frumușica „blondă de la drept” are propria sa companie de producție cinematografică, dar și un brand de haine ce poartă numele bunicilor săi – Draper James. Cu un design relaxat, colorat, materiale vaporoase și patternuri irezistibile, Reese se pare că a cucerit dulapurile fashionistelor. Iar la evenimentele de lansare ale colecțiilor, actrița este însoțită întotdeauna de întreaga familie.

Beyoncé

Vedeta a lansat în 2016 linia Ivy Park alături de brandul Topshop, însă din cauza unui scandal în care a fost implicată compania, Beyoncé și-a retras colecția. În luna aprilie a acestui an, ea anunța însă că noul său partener este colosul Adidas. Cântăreața a declarat că își dorește să lanseze colecții la nivel global și că are încredere deplină în brand. Linia vestimentară curprinde piese dedicate sportului, timpului liber și relaxării.

Emily Ratajkowski

Este adevărat că Emily face parte din domeniul modei. Este îndrăgostită de costumele de baie, așa că-i nu de mirare faptul că în 2017 a lansat propriul său brand de piese perfecte pentru plajă și piscină – Inamorata. Iar de la costumele de baie la lenjeria intimă a fost un singur pas. Piesele sexy, transparente sunt preferatele modelului, așa că nu ezită să le promoveze pe contul său de Instagram.

Pharrel Williams

Pharrel este recunoscut pentru aparițiile sale și este considerat unul dintre cei mai bine îmbrăcați bărbați din industrie. Are două linii vestimentare numite Billionaire Boys Club și Ice Cream fashion line, iar colecția sa de sneakerși colorați, în colaborare cu brandul Adidas, este super îndrăgită nu doar de cei din branșă, ci și de oamenii obișnuiți.

Serena Williams

Sportiva a lansat în 2018 fashion labelul ce-i poartă numele – Serena, iar clienții au la dispoziție o varietate de haine dintre care pot alege, de la rochii și pantaloni, la jachete și genți. Vedeta tenisului a povestit că pentru ea acesta a fost un vis și îi încurajează pe cei care-și doresc cu adevărat un lucru să nu renunțe niciodată la el.

Kanye West

În februarie 2015, Kanye debuta cu Yeezy Season 1 alături de Adidas, înregistrând un foarte mare succes. Cu următoarele colecții, West a participat la evenimente precum Săptămâna Modei de la New York, iar o echipă dedicată se ocupă să dezvolte și să creeze produsele Yeezy. BOOST 350 a devenit unul dintre modelele de încălțăminte cele mai căutate și vândute din lume.

Eva Mendes

Brandul Evei Mendes în colaborare cu New York & Company include colecții feminine alcătuite din rochii și fuste colorate, feminine, din materiale precum mătasea sau tricotul, pantaloni, piese vestimentare ce pot fi purtate la birou, accesorii, toate la prețuri accesibile, cu un design relaxat.

Drake

Artistul Drake are și el propriul său brand în colaborare cu prietenul său Oliver El-Khatib – OVO (October’s Very Own – un tribut adus zilei sale de naștere). Logoul brandului este bufnița, iar colecțiile cuprind hanorace, tricouri, încălțăminte, accesorii, dar și colaborări cu alți designeri sau branduri.

Rihanna

Încheiem acest articol cu Rihanna, care de curând a lansat alături de grupul LVMH o nouă casă de modă de lux – Fenty Maison (după numele său – Robyn Rihanna Fenty). Sub acest label, Rihanna a mai lansat produse de beauty, lenjerie intimă și piese vestimentare sport în colaborare cu Puma. Astfel, Rihanna devine prima femeie de culoare la conducerea unei case de modă din portofoliul LVMH.

https://www.youtube.com/watch?v=Ylv-wS9QaiA

Text: Ruxandra Dumitrescu