Vibrația Rusiei din Centrul Vechi bucureștean

 

Probabil toți știm povești și legende urbane legate de poporul rus, mai ales cele legate de alcool. Dintre acestea sunt adevărate doar o parte, iar altele sunt necunoscute sau mai puțin cunoscute. Statisticile arată ca în medie un rus consumă 18 litri de alcool anual, ceea ce reprezintă de două ori mai mult decât media multor alte popoare, dar nu toată această cantitate este reprezentată de votcă. În timpul crizei dintre anii 1929-1931, profesorii din diferite regiuni ale Rusiei erau plătiți cu votcă, iar în Rusia berea nu a fost considerată o băutură alcoolică până în 2013. Și poveștile de abia încep…

Siberia reprezintă trei pătrimi din întreaga suprafață a Rusiei, iar azi Rusia deține 20% din suprafața totală de păduri din lume și o cincime din rezervele de ape dulci naturale. Calea ferată Transsiberiană este cea mai lungă din lume, aceasta traversând opt zone temporale și având o lungime de aproape 10.000 de km.


Deschide videoclipul

Mai bine de 9 milioane de oameni merg cu metroul în Moscova, adică mai mulți decât în Londra și New York la un loc. Si dacă oamenii obișnuiți din Rusia folosesc metroul, la polul opus, miliardul rus, Roman Abramovich, deține  Eclipse, cel mai scump iaht din lume, care valorează 800 milioane de dolari.

Dacă în New York este popular cocktail-ul Cosmopolitan, rusoaicele care preferă viața de noapte, în cluburi prefera Russian Mango. Iar acest cocktail aparte îl găsiți și la Gold Bar Cafe.

Russian Mango – Vibrația Rusiei din Centrul Vechi bucureștean

Russian Mango are ca ingredient de bază votca, la care se adaugă mango și suc de merișoare. Este un cocktail ideal pentru socializare, relaxare, pentru serile târzii sau pentru weekend. Vino și tu și simte pulsul orașului în cel mai nou loc din Centrul Vechi al Bucureștiului.

Text: Bogdan Daradan

noiembrie 19th, 2019 by Daradan Bogdan
Nota pentru articolul «Vibrația Rusiei din Centrul Vechi bucureștean»:5.00/ 5 (1 vot)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si pentru comentarii online. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate