Osaka, Muguruza şi Halep, lansări în industria de beauty şi fashion

Naomi Osaka, Garbine Muguruza şi Simona Halep au devenit embleme ale tenisului din lume. Odată cu celebritatea, au început să apară şi contractele de imagine pentru diferite de brand-uri. De la apă îmbuteliată şi produse casnice, până la produse cosmetice şi de haine, ele au fost alese ca imagini pentru diferite campanii din diferite industrii.

Însă, odată cu creşterea popularităţii lor, sportivele au început să-şi lanseze şi propriile linii vestimentare, de beauty şi bijuterii, iar până acum, se bucură de un real succes.



Naomi Osaka, lansare pe catwalk-ul de la NYFW 2020

Zilele trecute, tenismena în vârstă de 22 de ani şi-a lansat prima colecţie de haine la Săptămâna Modei de la New York. Pentru această colecţie, campioana US Open 2018 şi Australian Open 2019 a lucrat împreună Hanako Maeda, designer al casei ADEAM.

Obişnuiam să fac schiţe împreună cu sora mea mai mare pe bancheta din spate a maşinii în timpul lungilor călătorii cu maşina spre turneele de tenis, ca să treacă timpul mai uşor. Mi se pare ireal în momentul ăsta faptul că pot spune că ceea ce am desenat cu sora mea a ajuns să fie prezentat la Săptămâna Modei de la New York“, povesteşte Osaka într-o postare pe contul ei de Instagram.

https://www.instagram.com/p/B8aFMp0pqq_/

Garbine Muguruza, lansare de bijuterii de Valentine’s Day

Nici spaniola Muguruza nu se lasă mai prejos, iar de Valentine’s Day va lansa propria colecţie de bijuterii împreună cu Rivalworld. Linia exclusivistă se numeşte Servana şi se va găsi în shop-urile online de pe piaţa Americii de Nord.

https://www.instagram.com/p/B7cXxSRgOaf/

Simona Halep, parfum de colecţie pentru AVON

De luna viitoare, toate fanele Simonei Halep se vor bucura de aroma parfumului cu piper roz, iris şi patchouli, realizat de tenismenă în colaborare cu AVON. Parfumul Her Story se va putea achiziţiona începând cu 8 martie, la preţul de 50 de lei.

https://www.instagram.com/p/B8RAiXLjsPJ/

Photo: Google Images

Text: Bettina Cristea