Rihanna, director de creatie al brandului Puma

Rihanna, director de creatie al brandului PumaRihanna a fost numita director de creatie de catre brandul Puma si se alatura imaginii unor sportivi recunoscuti la nivel mondial precum Usain Bolt sau Mario Balotelli. Frumoasa cantareata a fost invitata la sediul central din Germania pentru a se intalni cu echipa de design. Artista a semnat un parteneriat (care va intra in vigoare in luna ianurie a anului 2015) ce se va derula pe o perioada de un an si va lucra la conceperea colectiilor brandului, printre care echipamente de fitness, alergare, dar isi va pune semnatura si pe incaltamintea sport. Rihanna va colabora cu Puma pentru a personaliza stilul clasic, dar se vor adauga portofoliului si produse noi. De asemenea, se va alatura tuturor evenimentelor de promovare.

Rihanna va fi imaginea oficiala a diviziei femine de articole vestimentare

Rihanna a facut marele anunt pe contul de Twitter celor 38 de milioane de fani si a postat mai multe fotografii si pe contul de Instagram. „Puma a facut un pas fantastic prin faptul ca Rihanna s-a alaturat echipei”, a declarat Bjorn Gulden, director executiv Puma. „Faptul ca este cunoscuta la nivel mondial, are carisma si este ambitioasa, toate acestea o transforma intr-un ambasador perfect pentru brandul nostru. Suntem incantati sa o avem pe Rihanna ca partener”, a completat directorul executiv. Brandul Puma se afla momentan intr-un proces de rebranding pentru a putea intra in competitie cu Nike si Adidas. Si nu este prima experienta de acest gen pentru Rihanna care a mai colaborat cu alte branduri precum River Island, MAC, Giorgio Armani, Balmain sau Gucci.

Text: Ruxandra Dumitrescu