Unul dintre cei mai sexy bărbați din lume, imagine la energizante

Un cunoscut brand de băuturi energizante face o mișcare surprinzătoate în ceea ce privește imaginea brandului: în cea mai recentă campanie globală, care va fi disponibilă în peste 60 de țări, apare, în diverse situații de viață, unul dintre cei mai populari actori din lume, Michele Morrone. Vedeta uneia dintre cele mai voluptoase producții din franciza Netflix – „365 de zile” – și imaginea Dolce&Gabbana, deschide astfel un nou capitol în povestea de succes HELL.

Michele Morrone este celebru pentru interpretarea carismaticului personaj Massimo Torricelli, deoarece filmul în care l-a interpretat a pătruns pe scena internațională în 2020, câștigând adorația a milioane de spectatori pentru protagonistul de origine italiană. Debutul acestuia în lumea filmului a fost urmat de o serie de colaborări cu case prestigioase de modă, inclusiv pentru o reclamă împreună cu Katy Perry, pentru parfumul Dolce&Gabbana, în 2023.



Ce mai face actorul

Michele Morrone poate fi văzut și în viitorul thriller Subservience, unde joacă alături de Megan Fox. Datorită acestor colaborări, precum și carierei lui cinematografice, în prezent, numele lui Michele Morrone este sinonim cu atracția, stilul, carisma și energia masculină de tip alfa.

HELL ENERGY a fost întotdeauna în fruntea inovației atunci când a fost vorba de proiecte interesante. Caracterul și aspectul captivant al lui Michele se potrivesc perfect brandului, așa că parteneriatul cu HELL nu este doar o campanie de imagine, ci o întâlnire dintre doi coloși care reprezintă puterea și calitatea.

Scopul acestei campanii globale este să deschidem un nou capitol în povestea de succes a brandului, cu un personaj incitant, ale cărui valori sunt familiare pentru HELL ENERGY. Prin această colaborare, ne propunem să sporim și mai mult prezența brandului pe piețele internaționale și să ne extindem portofoliul de consumatori prin atragerea generației noi, care setează trendurile actuale”, spune Adrienn Popovics, Directorul Operativ de Marketing al HELL, despre noua colaborare.

Noua campanie HELL, care constă în mai multe clipuri publicitare, va fi lansată în peste 60 de țări, la jumătatea lunii februarie din acest an și folosește toate canalele de marketing disponibile, cu un accent special pe social media. Carismaticul actor italian va fi văzut de fanii și consumatorii HELL într-o campanie publicitară integrată în outdoor, în toate punctele de vânzare ale produselor, precum și pe canalele de televiziune și digitale.

O caracteristică specială a campaniei este că îl va prezenta pe Morrone în diferite situații de viață, cum ar fi rutina lui de dimineață sau în timpul unui antrenament, mereu savurând băuturile energizante HELL. Filmările reclamelor care fac parte din campanie au avut loc în Ungaria, dar sunt parte a unei producții internaționale, realizată cu sprijinul unei echipe de aproximativ 100 de oameni și a unui regizor american.

Despre HELL ENERGY

HELL ENERGY este liderul pieței de bături energizante din România și unul dintre brandurile de larg consum la nivel global. Grație conceptului creativ, strategiei de vânzări și campaniilor memorabile de marketing, astăzi HELL ENERGY este prezent în peste 50 de țări din toată lumea, fiind lider de piață în multe dintre acestea, printre care Ungaria, Slovacia, Grecia, Croația și Bulgaria.

În luna aprilie 2023, HELL ENERGY România a finalizat o investiție importantă pentru evoluția companiei în România, în localitatea Ungheni (Mureș). Prin proiectul de peste 18 milioane de euro, compania și-a mărit capacitatea de depozitare și a fluidizat livrările de produse din cele 3 game: HELL ENERGY – băuturi energizante, ICE COFFEE – cafea rece gata preparată și XIXO – ceaiuri reci și băuturi răcoritoare carbogazoase.

Deoarece sustenabilitatea reprezintă un pilon important în activitatea companiei, HELL ENERGY utilizează doar ambalaje de aluminiu, care pot fi reciclate de infinite ori, fără a suferi modificări calitative. Prin utilizarea cutiilor de aluminiu produsele pot ajunge înapoi pe raft în doar 60 de zile, contribuind astfel la economia circulară.

foto: PR, shutterstock