Victoria Beckham și pasiunea pentru frumusețe

În anul și jumătate care a trecut de când Victoria Beckham și-a lansat linia de frumusețe omonimă, o avalanșă de vedete și-au lansat sau au anunțat propriile branduri de produse pentru îngrijirea pielii, cosmetice și parfumuri. Dar însăși Victoria Beckham este mai mult decât o celebritate, este o putere a modei și a culturii pop. Prin faima pe care și-a câștigat-o de-a lungul carierei ei, lina proprie de produse cosmetice a fost concepută sub ideea de durabilitate și sustenabilitate.

Brandul a fost conceput ca o colecție de produse pentru ochi, pentru cearcăne și pungile de sus ochi, în 2019, VBB a crescut până la a include rujuri Posh, gloss-uri de buze, creme hidratante și un ser premiat cu Harper’s BAZAAR Anti-Aging Award, realizat în parteneriat cu Augustinus Bader.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Victoria Beckham Beauty (@victoriabeckhambeauty)

 

Cel mai recent, colecției i-a fost adăugat un nou rimel inovator, iar parfumul este pe drum, confirmă ea. La fel ca multe branduri de frumusețe, produsele Beckham sunt formulate cu ingrediente naturale. Dar, spre deosebire de alte mărci, produsele Beckham sunt ambalate în borcane și tuburi durabile.

Produsele VBB sunt simultan ușor de utilizat, ușor de purtat și ușor de îndepărtat.

În mod surprinzător, Beckham nu a renunțat la stilul ei elegant care a consacrat-o. „Nu am fost una dintre aceste persoane care s-au îmbrăcat în trening și nu au purtat machiaj, în ultimul an”, spune ea. „Nu port machiaj pentru alte persoane, chiar îl port pentru mine, mă face să mă simt bine. Chiar dacă merg la sală, îmi place să mă asigur că am pielea hidratată, am un pic de ruj și rimelul. Chiar și când am o zi fără machiaj, îmi place să fac un pic de efort, pentru că așa sunt eu.”

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Victoria Beckham Beauty (@victoriabeckhambeauty)

 

Definiția modernității prin ochii Victoriei Beckham

Definiția modernității a Victoriei nu este de fapt înrădăcinată în 2021. „Când am început această călătorie, eu și Sarah Creal am vrut să creăm un brand de îngrijire al viitorului. Deci, concentrându-ne cu adevărat pe formule curate, durabilitate și realizând tot ceea ce facem inclusiv, asta a fost cu adevărat cheia. Sunt atât de multe pe care vrem să le facem „, spune ea. Durabilitatea atinge fiecare colț al brandului. Produsele sunt „găzduite” într-o sticlă robustă cu un minim de plastic, sunt livrate cu ambalaje secundare de deșeuri post-consum de 100% și sunt livrate folosind materiale pe bază de porumb care sunt reciclabile și / sau biodegradabile. Fiecare comandă este livrată într-o pungă de pânză reutilizabilă, iar marca oferă un ghid online despre reciclarea produselor. În ceea ce privește ingredientele, VBB aderă la standardul Comisiei Europene.

Text: Iulia Mirică

Foto:www.harpersbazaar.com, hepta

februarie 24th, 2021 by Mirica Iulia

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si pentru comentarii online. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate