Andreea Rothstein: Produsele Mineral Care dau viata Marii Moarte

andreea rothsteinAndreea Rothstein, General Manager S.C. RAM com Systems SRL, companie ce detine exclusivitate in comercializarea pe piata din Romania a produselor cosmetice de la Marea Moarta din Israel, cunoscute sub brand-ul de MINERAL CARE.

Mineral Care reprezinta o noua generatie de produse de la Marea Moarta creata stiintific si dedicata complet combaterii procesului de imbatranire si mentinerii sentimentului de bunastare – pastrand in acelasi timp linia filozofiei pielea frumoasa nu are varsta.

TONICA: Ce inseamna produsele Mineral Care pentru piata de profil din Romania?


Andreea Rothstein: Linia de produse Mineral Care aduce pe piata de profil din Romania combinatia unica de saruri si minerale vindecatoare, remarcabile de la Marea Moarta cu formule anti-imbatranire si agenti naturali.

 

TONICA: Care este misiunea companiei si cum se face ea cunoscuta pe piata?
Andreea Rothstein: Mineral Care este un lider mondial in dezvoltarea si productia de tratamente complete pentru ingrijirea pielii bazate pe mineralele si sarurile de intinerire de la Marea Moarta, impreuna cu extractele din plante naturale produse pe baza de formule speciale. Produsele Mineral Care sunt vandute de peste 50 de ani in peste 40 de tari din toata lumea. Misiunea companiei este aceea de a deveni lider pe piata dermato-cosmeticelor  din Romania, in primul rand prin calitatea deosebita a produselor.

TONICA: Considerati cosmetica naturista o nisa de succes?
Andreea Rothstein: Da. Desi cosmetica moderna ofera o paleta foarte larga de produse cosmetice, majoritatea acestora sunt produse care contin elemente chimice cu un aport foarte mic de ingrediente naturale. Produsele de la Marea Moarta, Mineral Care abordeaza cosmetica naturista, axandu-se pe tratamente cosmetice naturiste pentru o gama larga de afectiuni ale pielii, printre care acneea si seboreea.

TONICA: Ce ingrediente contin produsele Mineral Care si cum ajuta acestea la mentinerea frumusetii si sanatatii pielii?
Andreea Rothstein: Produsele Mineral Care contin un amestec perfect de uleiuri si plante naturale, aromate, cum ar fi uleiul de galbenele, extract de seminte de struguri, extract de ulei de masline distilat, ulei de nuca de cocos, ceara de albine, vitamina A,C,K+F, E, Ginseng, aloe vera revigorant. Exista o intreaga gama de produse care ajuta la hidratarea, hranirea, intinerirea pielii si mentinerea vitalitatii, diminuand in acelasi timp efectele daunatoare ale mediului si imbatranirea prematura.

TONICA: Care este portretul consumatorului de produse Mineral Care?
Andreea Rothstein: Brand-ul Mineral Care este creat pentru toate varstele si tipurile de piele. Utilizatorii de produse Mineral Care sunt aceia care acorda o atentie deosebita folosirii ingredientelor naturale in terapeutica si cosmetologie, realizand ca faptul ca frumusete fara sanatate nu exista.

TONICA: Considerati ca nevoia de cosmetice exista indiferent de situatia financiara a cumparatorului? Pretul produselor Mineral Care este un atu?
Andreea Rothstein: Da. Poate ca o persoana cu venituri mici nu isi poate permite un machiaj in fiecare zi, dar este absolut necesar, indiferent de venituri si de statutul social, ca orice femeie sa foloseasca zilnic o crema hidratanta, pentru fata si corp. ~n acest sens, pretul produselor Mineral Care este un atu, avand in vedere calitatea produselor, raportata la pret.

TONICA: Care este produsul-minune care nu ar trebui sa lipseasca din trusa cosmetica a unei femei tonice?
Andreea Rothstein: O femeie tonica trebuie sa se ingrijeasca atat de fata, cat si de corpul ei. Astfel, consider ca ar trebui sa existe doua produse de baza care sa nu lipseasca din trusa cosmetica a acesteia. Pentru fata, le recomand femeilor tonice Crema Esentiala cu ceai verde, iar pentru corp, Water base aroma pack.

Interviu: Ana Nicolescu