Branduri de succes nascute in familie

Branduri de succes nascute in familieSe spune ca unde sunt multi, puterea creste. Dar imagineaza-ti ca vorbim despre membrii aceleiasi familii. Si cam care ar fi legatura dintre un brand de succes si o familie? Unii sustin ca o afacere nascuta in sanul unei familii nu va avea sorti de izbanda, ca intotdeauna vor aparea discutii in contradictoriu si ca e posibil ca totul sa se termine chiar inainte de a incepe. Vorba aceea… frate, frate, dar branza este pe bani! Noi vrem sa demontam acest mit si sa iti prezentam cateva branduri cunoscute la nivel international care functioneaza foarte bine si care, culmea, s-au nascut in familie.

Mars Chocolate

In anul 1911, Frank C. Mars a deschis un magazin unde vindea bomboane facute in casa. Magazinul se afla in Tacoma, Washington, Statele Unite. In 1920, isi muta sediul in Minneapolis, Minnesota. In 1923, odata cu lansarea celebrului produs Milky Way, vanzarile cresc imbucurator, iar din acel moment, Frank incepe sa angajeze oameni care sa-l ajute. In 1929, fabrica se muta in Chicago, Illinois si tot atunci, unicul fiu al lui Frank patrunde in afacere. In 1930, se lanseaza celebrul Snickers, apoi, in 1940, sunt lansate bomboanele M&M, sub conducerea fiului lui Frank, Forrest. Mars opereaza astazi in mai multe segmente de business, printre care se numara dulciurile, ingrijirea animalelor, confectiile etc. Aceste segmente au dat lumii unele dintre cele mai cunoscute marci. Astazi, compania inglobeaza peste 65.000 de angajati in intreaga lume, iar boardul numara si membri ai familiei Mars.

Ford Motor Co.

Ford Motor Company a fost fondata de catre Henry Ford si este o companie ce vinde automobile – comercializeaza vehicule sub brandul Ford si masini de lux sub brandul Lincoln. In anul 2010, Ford se numara printre primii cinci producatori de masini din Europa. Desi, din cauza economiei, piata masinilor noi a avut de suferit, iata ca familia Ford a reusit sa mentina compania pe linia de plutire, iar William Clay Ford Jr., stra-stranepotul lui Henry Ford, este presedintele executiv al companiei.

Brandul Versace

Branduri de succes nascute in familieBrandul Versace s-a nascut in anul 1978, iar bazele sale au fost puse de catre Gianni Versace, un designer italian. Gianni a devenit cunoscut in intreaga lume ca un creator de moda inovator. El a redefinit conceptul de casa de moda, combinand moda cu arta, celebritatea, teatrul, baletul si rock’n’rollul. Dupa moartea lui Gianni in 1997, Donatella Versace a fost cea care a preluat fraiele afacerii, fiind vicepresedinte si director de creatie. Brandul nu vinde doar haine, ci si accesorii, parfumuri, ochelari de soare, bijuterii, piese de mobilier, iar in anul 2000, a luat nastere Palazzo Versace, un resort de lux aflat pe Coasta de Aur a Australiei.

Nissa, un brand romanesc

Daca nu stii cine sta in spatele brandului Nissa, al rochiilor vaporoase si pretioase, iti spunem noi. Doua surori, impreuna cu mama lor, au pus bazele acestei afaceri cu frumos, mai intai in Craiova, reusind sa invinga cumva conceptul de mass-market, si asta pentru ca hainele se adreseaza unui segment nisat, unor doamne si domnisoare care cauta calitatea, dar isi si permit sa o aiba.

Si acestea sunt doar cateva exemple, dar lista este lunga si ramane deschisa. Cine mai poate spune ca brandurile nascute in familie nu pot fi de succes…

Ruxandra Dumitrescu

Nota pentru articolul «Branduri de succes nascute in familie»:5.00/ 5 (1 vot)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *