Va lansa conglomeratul LVMH un ceas inteligent?

Va lansa conglomeratul LVMH un ceas inteligent?Pentru iubitorii de fashion care sunt tentati de aspectul ceasului Apple Watch, precum si de tehnologia utilizata, avem o veste buna. Conglomeratul LVMH care controleaza brandurile Louis Vuitton, Christian Dior, Celine, Givenchy, Fendi, Marc Jacobs sau Kenzo, asta pentru a mentiona doar o mica parte dintre ele, a luat in calcul realizarea unui ceas care sa rivalizeze cu Apple Watch, iar parteneriatul cu o companie de profil ar fi primul pas. „Exista cateva discutii pentru un parteneriat. Poate ca in noua luni vom avea si noi smartwatch-ul nostru”, a declarat Jean-Claude Biver, presedintele conglomeratului LVMH.

 



Conglomeratul LVMH

Pe langa labelurile de fashion, conglomeratul LVMH controleaza si cateva branduri celebre care creeaza ceasuri, printre care Hublot, Tag Heuer sau Zenith, insa un astfel de parteneriat nu ar fi unul fara provocari. „Sa realizam un ceas inteligent va fi dificil, pentru ca este contradictoriu. Se presupune ca luxul este etern. Cum am putea justifica un ceas de 2.000 de dolari a carui tehnologie se va invechi in doi ani?”, a completat Biver. LVMH Moet Hennessy este o companie multinationala franceza, un conglomerat cu sediul in Paris. Compania a fost formata in anul 1987 prin fuziunea brandului Louis Vuitton cu Moet Hennessy, o alta companie formata dupa 1971, in urma alaturarii dintre producatorul de sampanie Moet & Chandon si producatorul de coniac Hennessy.

 

Text: Ruxandra Dumitrescu