Calvin Klein prezintă noua campanie Menswear Primăvară 2024

Calvin Klein prezintă a doua parte a campaniei Primăvară 2024, cu actorul și muzicianul Idris Elba în rol principal, care se află la prima colaborare cu brand-ul.

Filmată de Mert Alas, campania îl arată pe Idris în cele mai rafinate stiluri de primăvară Calvin Klein. Când vine vorba despre îmbrăcămintea pentru exterior, trench-ul clasic, jacheta camașă cu fermoar seersucker și materialele premium din care este realizată jacheta bomber din satin, oferă o interpretare sofisticată a opțiunilor la îndemână pentru un layering de zi cu zi. Noul costum slim introduce o siluetă elegantă, și mai multe interpretări la nivel de textură – lână, satin și bumbac. Minimalismul original și lejer, specific Calvin Klein, se face simțit în această nouă colecție, Primăvară 2024, prin croiul modern, materiale fine, produse premium dedicate barbaților.

Campania Primăvară 2024 explorează universul Calvin Klein, evidențiind talente dinamice în viniete independente care le accentuează individualitatea, le deblochează încrederea și dezvăluie întregul stil de viață Calvin Klein. Stay tuned pentru următorul capitol.

Despre SARKK

SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova.

De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.

Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor brand-uri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com

Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.

Despre Calvin Klein, Inc.

Calvin Klein este un brand de lifestyle cu idealuri îndrăznețe, progresive și o estetică seducătoare, recunoscut la nivel mondial. Abordarea modernă și minimalistă a design-ului, imaginile incitante și conexiunea autentică cu mediul cultural rezonează cu clienții brand-ului de peste 50 de ani.

Fondată în anul 1968 de către Calvin Klein și partenerul său de afaceri, Barry Schwartz, compania și-a construit reputația ca lider în industria de modă americană prin liniile distincte ale brand-ului și o gamă de produse licențiate. Vânzările retail la nivel global ale produselor Calvin Klein au depășit 9 miliarde de dolari în 2019 și au fost distribuite în peste 110 țări. Calvin Klein are peste 11.500 de asociați la nivel global.

Credit campanie

Imagine:  Mert Alas

Stilist: Emmanuelle Alt

Credit Editorial: Calvin Klein