Catalogul Pantone: Period Red, o nouă culoare pentru egalitatea femeilor

Institutul Pantone a introdus o nouă nuanță în catalogul companiei, period red (roșu),  prin care speră că îi va face pe oameni să vorbească despre o parte a vieții intime care deseori nu este menționată. Prin concentrarea asupra menstruației, a spus Pantone, vrea să răstoarne un tabu și să atragă atenția asupra unei faze de viață obișnuite, cu o culoare „energizantă” și „dinamică”.



Perioada roșie, funcție corporală pură și naturală

Perioada roșie „încurajează femeile care au menstruația să se simtă mândri de cine sunt”, a spus Laurie Pressman, vicepreședinte al Pantone Color Institute. Ea a adăugat că obiectivul era „să îndemn pe toată lumea, indiferent de sex, să se simtă confortabil să vorbească spontan și deschis despre această funcție corporală pură și naturală”.

Anunțul este parțial o tentativă de marketing: Pantone a făcut echipă cu marca suedeză de produse fpentru femei Intimina și campania Seen + Heard a mărcii, pentru a ajuta perioadele de menstruație să devină o parte obișnuită a vieții de zi cu zi.

Menstruațiile nu se opresc pentru pandemii

În timp ce criza coronavirusului a devastat lanțurile globale de aprovizionare și a perturbat viața socială și de muncă, femeile și fetele din întreaga lume întâmpină probleme în a găsi elemente esențiale de bază, cum ar fi tampoane și absorbante.

text: Iulia Mirică

Sursa: https://www.nytimes.com/