Dakota Fanning si Tom Odell, imaginea campaniei Uniqlo

Dakota Fanning si Tom Odell, imaginea campaniei UniqloCampaniile brandurilor pentru sezonul primavara/vara 2014 care au in centru celebritati sunt la moda in ultimul timp. De data aceasta, labelul Uniqlo, un brand japonez, a trecut la actiune si i-a ales pe Dakota Fanning si pe cantaretul/compozitorul de origine britanica Tom Odell sa fie imaginea, asa cum spuneam mai sus, campaniei de primavara/vara pe anul acesta.

Fanning, pe langa faptul ca este actrita, a mai fost muza pentru cateva branduri de lux, printre care Marc Jacobs, Rodarte sau Prada. Iar ea nu este singura Fanning din familie care a pozat glossy. Sora mai mica a Dakotei, Elle, se afla in fruntea campaniei Miu Miu.

Dakota si-a inceput cariera de actrita la varsta de 7 ani, iar Tom Odell, in varsta de 23 de ani, a devenit cunoscut in toata lumea muzicala. Noua colectie care ii are in centru pe cei doi tineri va fi lansata pe data de 6 februarie.

 

Text: Ruxandra Raica