Dolce&Gabbana renunta la linia secundara D&G

Dolce&Gabbana renunta la linia secundara D&GDupa 17 ani de glorie, creatorii Domenico Dolce si Stefano Gabbana sunt gata sa renunte la consacrata si apreciata linie secundara „D&G”, fondata in anul 1994, pentru a salva ceea ce conteaza cu adevarat, si anume exclusivismul. Linia „D&G”, ca si majoritatea produselor care impartasesc acelasi stil cu brandul original, a reprezentat de-a lungul timpului una dintre variantele mai putin costisitoare pentru toti oamenii care au aspirat la o viata luxoasa, dar care, pana la urma, a ajuns dintr-o linie secundara profitabila o adevarata devoratoare de imagine.

 

Cu ocazia prezentarii ultimei colectii „D&G” pe catwalk-ul din Milano, colectie care se pare ca a fost una dintre cele mai bune ale ultimilor ani, Stefano Gabbana a declarat oficial ca se va renunta la linia secundara „D&G”, cat si la veniturile anuale de peste 400 de milioane de euro, imbinand asadar linia secundara cu cea originala, totul pentru ca brandul-mama „Dolce&Gabbana” sa devina mai puternic si mai stralucitor.

 

Asadar, se pare ca, incepand cu primavara anului 2012, brandul secundar „D&G”, precum si numeroasele sale licente vor disparea de pe piata. „D&G va muri, pentru ca vreau ca lumea sa-si aminteasca doar de creatiile mele reprezentative, de ceea ce am adus nou in moda“, a declarat Stefano Gabbana. O veste destul de trista pentru cumparatorii celebrelor litere metalice “D” si “G”.

Text: Ruxandra Raica

Surse: www.nzherald.co.nz, www.guardian.co.uk

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *