Festivalul Brazilor de Crăciun, susținut de Catena, a stabilit un record al donațiilor

festivalul brazilor de Crăciun

Festivalul Brazilor de Crăciun, evenimentul caritabil al anului, organizat de Salvați Copiii România și susținut an de an de Catena, în calitate de sponsor Diamond, a obținut suma de 764.000 de euro, în urma adjudecării celor 26 de brazi scoși la licitație.



„Speranța” Doinei Levintza şi Catena

Seara de Gală a beneficiat de prezența susținătorilor de cursă lungă ai Organizației Salvați Copiii România, printre care și echipa Catena, care a donat pentru bradul „Speranță”, creat de Doina Levintza.

festivalul brazilor

„Trăim vremuri ciudate, iar ceea ce un copil își dorește acum este acea libertate de a-și trăi copilăria fără frică, liber și iubit. Când ai speranță trăiești, iubești, vibrezi, dăruiești și tânjești la libertate. Viața e frumoasă și speri să ai aripi cu care să poți să zbori și să-ți dorești ca visele din imaginația ta să se împlinească. Ne rugăm ca zidurile care ne înconjoară să cadă și să pătrundă LUMINA”, sunt cuvintele prin care creatoarea Doina Levintza a descris menirea acestui brad.

Efort comun generos

Bradul creat de Ștefania Mircea și de Organizația Salvați Copiii a fost licitat și achiziționat prin efortul comun al Catena, Lidl România, Romanian Business Consult, Andreea Raicu și Mihai Morar, prezentatorii Galei.

Cel mai râvnit brad, „Implicare”, vedeta Serii de Gală, a fost creat de Omid Gannadi și Inside Academy. „Am vrut să înțeleagă oamenii că totul este despre implicare, evenimentul acesta simbolizează implicarea, faptul că fiecare dintre noi poate să schimbe viitorul unui copil vulnerabil și, respectiv, viitorul țării”, a declarat, emoționat, designerul.

Resurse pentru copiii vulnerabili

„Copiii vulnerabili au avut un an greu, în care s-au confruntat nu doar cu sărăcia și lipsurile materiale, ci și cu un sentiment acut de abandon, pe care nu au știut cum să îl gestioneze”, spunea Gabriela Alexandrescu, Președinte Executiv Salvați Copiii România.

festivalul brazilor de crăciun

„Arta este cea care v-a determinat să veniți și să oferiți cu generozitate resurse pentru ca viața acestor copii să devină mai bună. Parteneriatul pe care l-am realizat cu Salvați Copiii prevede ca acești copii vulnerabili să participe la ateliere care îi vor pune în relație cu domeniul artei”, a spus Călin Stegerean, directorul Muzeului Național de Artă al României.

 Festivalul Brazilor un parteneriat de prestigiu

Suma constituie un record al celor 21 de ediții ale Festivalului Brazilor de Crăciun și demonstrează că generozitatea este soluția cea mai eficientă în fața oricărei crize.

Această ediție a Festivalului a beneficiat de un parteneriat de prestigiu: Muzeul Național de Artă al României, unde brazii unicat, realizați de artiști și designeri celebri, au fost expuși și licitați în seara de Gală. A fost o gală a faptelor bune, moderată de Andreea Raicu și Mihai Morar, și care s-a bucurat de prezența și efortul a zeci de companii, personalități, artiști și creatori celebri, implicați cu toții într-o cursă a generozității de care vor beneficia, ca de fiecare dată, sute de mii de copii din medii defavorizate, fără acces la educație și servicii medicale.

Artiştii au creat brazi unici

Artiștii care au creat brazi unici, pentru această ediție Festivalul Brazilor de Crăciun sunt: Smaranda Almășan, Ana Bănică, Nicu Bocancea & Florăria Iris, Adina Buzatu & Maestrul Gheorghe Zamfir, Daniel Codrescu & Atelierul de mozaic, Irina Dragomir, Anca Fetcu Lupu & Beelive Design, Gheorghe Fikl, Omid Ghannadi & Inside Academy, Simona & Gabriel Gherasim – Gallantique Boutique, Teodor Graur, Laura Hîncu, Hamid Nicola Katrib, Doina Levintza, Carmen Marin, Ana Mohonea & Maria Mohonea – Architectural Christmas, Dhaniel Nora cu sprijinul Sephora, Adela Pârvu cu sprijinul PPG România, Obie Platon, Felicia Simion cu sprijinul Mara Mura, Smiley & HaHaHa Production, Ada Tache & Karim Rashid cu sprijinul Dent Estet, Iulia Totoianu cu sprijinul Libris.ro, elevii Școlii Gimnaziale Step by Step & Dhaniel Nora, Untold și Bradul Salvați Copiii cu sprijinul Ștefaniei Mircea.

Fildas-Catena Group este, prin tradiție, sponsor diamond al Galelor anuale de strângere de fonduri și susținător al activităților pe care Organizația Salvați Copiii România le desfășoară pentru copiii vulnerabili.