Gerovital directioneaza 1% din vanzarea produselor sale in scopul pregatirii Echipei Olimpice a Romaniei pentru Jocurile Olimpice din 2012

Gerovital directioneaza 1% din vanzarea produselor sale in scopul pregatirii Echipei Olimpice a Romaniei pentru Jocurile Olimpice din 2012Gerovital, cel mai puternic brand romanesc de cosmetice, va directiona, in perioada 14 octombrie – 14 decembrie 2011, 1% din vanzarea produselor sale catre Echipa Olimpica a Romaniei. Banii vor fi folositi pentru pregatirea echipei pentru participarea la Jocurile Olimpice care vor avea loc in 2012 la Londra. Este primul pas al campaniei „Hai sa aducem Romania acasa”, care isi propune sa readuca in atentia romanilor valorile autohtone autentice.

Decizia vine dupa recentul parteneriat strategic incheiat cu Comitetul Olimpic si Sportiv Roman (COSR) in urma caruia Gerovital a devenit sponsor principal al Echipei Olimpice a Romaniei si sustinator al acesteia la Jocurile Olimpice din 2012.

„Hai sa aducem Romania acasa” este o scrisoare deschisa trimisa de brandul Gerovital catre toti romanii. Campania Gerovital a fost gandita pentru a sensibiliza romanii in vederea sprijinirii si recunoasterii valorilor romanesti actuale si traditionale.

De-a lungul timpului, marca Gerovital a evoluat incontinuu din dorinta de a fi mereu cu un pas inaintea inovatiei in sectorul produselor destinate ingrijirii personale. Gamele de produse participante la campania “Hai sa aducem Romania acasa” sunt: Gerovital H3 Evolution, Gerovital Plant, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant Tratament, Gerovital Plant Stop Acnee, Gerovital BodySlim si Gerovital Plant balsamuri de buze.

Pentru mai multe detalii accesati: www.aducemromaniaacasa.ro

Text: Andreea Popescu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *