Jennifer Lopez, noua imagine Guess a campaniei de primăvară-vară 2020

Înainte cu câteva zile de gala Globurilor de Aur, Jennifer Lopez a pozat pentru noua campanie a brand-ului Guess. Vedeta este imaginea Guess şi Marciano în sezonul primăvară-vară 2020.

Dacă în anul 2019, J.Lo s-a făcut remarcată în filmul în care este protagonistă, “Hustlers” şi pe cat-walk-ul Versace, în 2020 celebritatea va face un show incendiar alături de Shakira, la Super Bowl peste două zile.

View this post on Instagram

Press conference. ShakHQ #SBLIV #PepsiHalftime

A post shared by Shakira (@shakira) on

Pozele au fost realizate în Santa Monica și Pasadena, de către fotograful Tatiana Gerusova. Art director-ul şedințelor foto a fost însuşi Paul Marciano, cofondator al brand-ului Guess. Shooting-ul subliniază stilul de viaţă hollywoodian, în contrast cu peisajul Californian.

În imaginile postate pe contul de Instagram al brand-ului, J.Lo apare în diferițe ținute estivale, dar şi în costume de baie, sugerând un mix între look-ul retro italienesc al anilor ’60 şi Madonna anilor ‘80.

Vezi cum poţi avea un ten luminos ca al lui Jennifer Lopez!

De-a lungul carierei, Jennifer Lopez a vândut peste 50 de milioane de albume în întreaga lume. Revista Forbes a estimat averea divei la 325 milioane de dolari, aceasta ocupând poziția a 7-a în topul celor mai bogate femei din industria muzicii.

Fă exerciţiile lui J.Lo şi arată la fel de bine ca ea!

Text: Bettina Cristea

mai 18th, 2020 by tonica

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si pentru comentarii online. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate