Mihaela Scarlat: “Cred in calitatea si diversitatea produselor”

Mihaela Scarlat: “Cred in calitatea si diversitatea produselor”Mihaela Scarlat, director operational Fildas, dezvaluie cititoarelor TONICA de ce exista o predispozitie a clientilor pentru produsele naturale si care sunt avantajele shopping-ului on-line de pe portalul de frumusete www.catena.ro

TONICA: Ce v-a determinat sa va alaturati echipei Fildas/Catena si ce va motiveaza sa ramaneti in functia de director operational?
Mihaela Scarlat: In primul rand, dorinta dezvoltarii profesionale in mijlocul unor oameni bine pregatiti. Consider ca integrarea mea intr-o echipa tanara si dinamica constituie un real beneficiu pentru mine personal.

 Imi place ceea ce fac pentru ca imi pune in evidenta calitatile profesionale si imi antreneaza spiritul competitiv.

 

TONICA: Care credeti ca sunt punctele forte ale farmaciilor Catena si ale produselor pe care le ofera?
Mihaela Scarlat: Cred in calitatea si diversitatea produselor proprii, naturale (Gama Naturalis, de exemplu), in experienta personalului din farmacii, precum si in management. Produsele naturale pentru frumusete si sanatate iau din ce in ce mai multa amploare pentru ca oamenii au constientizat ca acestea sunt in avantajul lor ca raport pret/calitate.

TONICA: Care sunt valorile promovate de farmaciile Catena?
Mihaela Scarlat: Principalele valori promovate tin de imaginea unitara a farmaciilor, depasirea “zidului”dintre client si farmacist, respectarea clientului prin game variate de produse.

TONICA: Ce loc ocupa Catena pe piata farmaceutica romaneasca?
Mihaela Scarlat: Cu un numar de peste 200 de farmacii la nivel national, Catena se plaseaza printre primele 3 lanturi atat din punctul de vedere al acoperirii, cat si al cifrei de afaceri.

TONICA: Care sunt avantajele shopping-ului on-line de pe site-ul www.catena.ro, atat pentru client, cat si pentru companie?
Mihaela Scarlat: Internetul ne ofera posibilitatea de a ne adapta si personaliza ofertele de produse atat in functie de comenzile online, cat si de strategia de marketing. De exemplu, daca exista o predispozitie catre asocierea anumitor produse, venim cu o oferta speciala pentru produsele respective.

TONICA: Care sunt riscurile pe care le intampina brandurile autohtone?
Mihaela Scarlat: Singurul risc, care este de fapt un beneficiu pentru noi, este sa le creasca popularitatea pentru ca promovam reintoarcerea la natural, la lucrurile simple, care aduc micile bucurii in viata noastra cotidiana.

TONICA: Ce avantaje are clientul care intra in farmaciile Catena?
Mihaela Scarlat: Dorim sa venim in intampinarea nevoilor clientului facilitandu-i procesul decizional de achizitionare a produselor. In acest sens, exista in farmaciile Catena promotii diversificate pentru game de produse, in functie de sezon, cadouri, tombola, card de fidelitate si, nu in ultimul rand, personal calificat dispus sa ofere informatii  si consiliere clientilor nostri.

Text: Ana Nicolescu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *