Miu Miu… Refresh-ul din moda

Miu Miu... Refresh-ul din modaMiuccia Prada, una dintre cele mai influente personalitati din lumea modei este cea care a reusit sa duca pe culmile succesului, doua dintre cele mai in voga branduri din lume, Prada si Miu Miu. In 1978, aceasta a preluat de la bunicul sau, managementul companiei Prada, fondata in 1913. In 1993 lanseaza brandul Miu Miu, linie vestimentara mai accesibilia destinata iubitoarelor de fashion si de Prada, inspirata fiind de stiulul si garderoba personala.

Logo-ul Miu Miu se adreseaza unui public tanar, nepretentios, intrucat creatiile excentrice, proaspete, se opun stilului Prada, de o eleganta subtila si plina de rafinament.

 

Avangardismul colectiilor, exuberanta si stylish

Impunanadu-se pe piata ca un brand echilibrat, Miu Miu a reusit sa elimine titulatuta de „surioara celebrului brand Prada”, sau de „filiala” companiei Prada. Senzual, modern, avangardist, de multe ori provocator, Miu Miu se adreseaza publicului receptiv in materie de tendinte. Militeaza pentru un stil independent, intim, aducand colectiilor un plus de originalitate. Majoritatea colectiilor sunt adresate femeii sofisticate, increzute in sine, femeii specifica Miu Miu. Brandul adopta un design neconventional, nonconformist, astfel incat toate produsele lansate pe piata ies din tipar. Pantofii au un design futurist, viu colorati, cu sclipici, paiete sau imprimeuri florale, proaspete, devenind astfel adevarate opere de arta. Gentile sunt high-quality, in culori naturale sau cu accente colorate, handmade si pot fi asortate oricarei tinute. Accesoriile  sunt definitorii si portretizeaza  stilul sofisticat al brandului Miu Miu. Elementele inedite, croiul lejer fac ca fiecare accesoriu Miu Miu sa devina  un „must have” al momentului. Leit-motivul colectiilor este comfortul, senzatia de bine, de proaspat, contrastand ideea de sobru, croieliile rigide care predomina si transmit putere si control. Dupa modelul Prada- Miu Miu, mai multe case de moda au lansat versiuni mai putin costisitoare ale colectiilor originale, incercand astfel o extindere a afacerii lor si castigand un public variat: Giorgio Armani a lansat colectia Emporio Armani, destinata unui public tanar, Dolce & Gabbana a creat D&G menita sa rivalizeze cu marcile mai accesibile, Just Cavalli este colectia tanara a brandului  Roberto Cavalli. Ambasadoarele brandului Miu Miu au fost in timp: Katie Holmes, Kirsten Dunst, Kim Basinger, Vanessa Paradis ?i Lindsay Lohan. In prezent, Miu Miu este reprezentat de tanara actrita in varsta de paisprezece ani, Hailee Steinfeld.

 

Text: Alexandra Lupu

Surse: www.crystalsatcitycenter.com, www. nymag.com.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *