Moda se muta online

-0a0a0a0a0a0a0a0a0a3718803KCD, cea mai mare agentie de relatii publice si productie in moda din lume, vrea sa realizeze primul show de moda digital. Designerii vor avea astfel posibilitatea sa transmita online prezentarile colectiilor, iar invitatilor li se va da o parola ce le va permite accesul pentru a viziona prezentarea pe internet. Primul show de acest gen va fi prezentat in acest sezon la Paris, dar deocamdata nu se stie data exacta.

Anuntul facut de KCD a starnit controverse in lumea modei, care s-a impartit acum in doua: o parte considera ca o renuntare la prezentarile reale, principalul mijloc de branduire a caselor de moda, va dauna imaginii acestora, in timp ce, de cealalta parte, multi considera ca ideea de a prezenta show-uri online va salva bani, timp si le va da posibilitatea celor din lumea modei sa urmareasca relaxati toate show-urile, fara sa mai fie nevoiti sa alerge de la o prezentare la alta in perioadele in care au loc festivalurile de moda.

Presedintele KCD, Ed Filipowski, si-a motivat alegerea spunand: “Ca agentie, sarcina noastra este sa fim la dispozitia designerilor si a presei. A trebuit sa fac terapie de moda cu multi editori de-a lungul timpului pentru ca sunt prea multe lucruri de vazut, prea multe locuri in care sa te duci si prea multe intalniri pe care trebuie sa le ai”.  Tot el spune ca sunt anumite momente si anumiti designeri pentru care aceasta idee este cat se poate de folositoare si ca vine in intampinarea acelei generatii a publicului antrenat sa priveasca “in mod digital” lumea.

Text: Bianca Badescu