Probleme mari de imagine pentru Kylie şi Kendall Jenner

Surorile Jenner, Kylie şi Kendall au tot mai multe proiecte împreună, în ultima perioadă. Cele două au colaborat, inclusiv, pentru promovarea pe Instagram a unor căşti wireless, precum AirPods-urile realizate de Apple, însă fake.

Reprezentanţii companiei, care comercializează căşti Apple contrafăcute, au declarat că imitaţiile nu fac decât să încalce drepturile de proprietate intelectuală. Însă, acesta se pare că nu este singurul caz. S-a descoperit că zeci de influenceri promovează fake-uri ale AirPods-urilor şi chiar ale ceasurilor fabricate de compania Apple.

Deşi este cunoscut deja faptul că promovează produse contrafăcute, unele voci spun că gigantul tech nu le va da în judecată pe cele două surori. Cele două influenceriţe, Kylie şi Kendall nu au comentat situaţia până în acest moment. Vedetele au împreună pe Instagram 322 de milioane de urmăritori. 



Colaborări între surori

Luna trecută surorile Jenner au lansat împreună o nouă linie de cosmetice marca Kylie Cosmetics. 

https://www.instagram.com/p/CB54FGaHGgI/

https://www.instagram.com/p/CB4wlf_HiWN/

 

Cât despre business în pandemie…  Kylie Jenner a fost acuzată că ar fi minţit în legătură cu veniturile sale şi cifra de afaceri a companiei Kylie Cosmetics, iar acum mai bine de o lună, CEO-ul Christoph Honnefelder a renunţat la poziţia pe care o deţinea.

Vezi mai multe despre acest subiect AICI!

În luna noiembrie a anului trecut, Kylie Cosmetics a anunţat că a vândut 51% din business către Coty, pentru 600 de milioane de dolari. Tranzacţia a fost făcută în prezenţa lui Kylie Jenner care pe atunci s-a autointitulat, pentru publicaţia Forbes, “cea mai tânără miliardară” a lumii.

Text: Bettina Cristea