Reclama provocatoare si controversata, marca Louis Vuitton

shutterstock 63581665Reclama creata de James Lima si intitulata Love – pentru Louis Vuitton (colectia de toamna-iarna 2013/2014) – a reusit sa creeze rumoare si sa starneasca o gramada de controverse in lumea fashion si nu numai. Filmuletul, care are putin peste trei minute, le prezinta in rolurile principale pe modelele Cara Delevigne si Georgia May Jagger si a fost realizat in Paris, mai bine spus, pe strazile intunecate ale Parisului.

Si daca va intrebati de ce este atat de controversat acest filmulet, ei bine, pentru ca cele doua personaje par a juca rolul unor prostituate, in opinia celor care arata cu degetul aceasta reclama. Cara si Georgia poarta haine si accesorii din colectia de toamna-iarna 2013/2014 si se prind, ce-i drept, intr-un joc cu tenta erotica, insa in niciun caz pornografica, asa cum s-a speculat.

Si daca ziua atitudinea modelelor este una normala, noaptea se transforma in femei-nimfa care emana senzualitate prin toti porii si care instiga la imoralitate. Oare? Faptul ca isi dezvaluie anumite parti ale corpului in toata splendoarea a determinat mai multe grupari, precum Femen, sa declare ca filmuletul exploateaza nuditatea femeilor pentru a vinde produse, iar ziarul francez Liberation acuza brandul de asocierea luxului cu prostitutia.

In realitate, adevarul este ca Louis Vuitton a reusit sa faca exact ceea ce si-a propus, adica sa castige vizibilitate, sa fie pe buzele tuturor si sa se joace cu mintile noastre. Cat despre filmulet, fiecare isi poate imagina exact ceea ce isi doreste. Varianta noastra de secol XXI este ca cele doua modele,  plictisite de viata de model si de rutina prezentarilor, ies pe strada si isi fac de cap cum stiu ele mai bine, intrand pe sub pielea barbatilor. Tu ce parere ai? Urmareste filmuletul aici:

Text: Ruxandra Raica