Trucuri de stimulare a metabolismului

Trucuri de stimulare a metabolismuluiMulti dintre noi au un metabolism lent. Acest lucru face ca pierderea in greutate sa fie foarte grea si ingrasarea extrem de usoara. Un metabolism lent nu iti va da ocazia sa te bucuri de tot ceea ce are viata de oferit. Insa nu te speria, pentru ca exista cateva trucuri care iti pot stimula usor metabolismul, pe cale naturala. Prin urmare, mai jos, vei gasi cateva trucuri simple care iti vor pune metabolismul la treaba.

 

Recomandari pentru accelerarea metabolismului

 

Dis-de-dimineata, exercitii fizice intense! – o scurta repriza de exercitii intense atunci cand te trezesti poate face minuni pentru metabolismul tau. Dr. Oz este cel care a pledat pentru aceasta metoda de accelerare a metabolismului, care s-a dovedit a fi un real succes. Cea mai buna veste este ca trebuie sa faci doar cinci minute de exercitii intense pentru a culege roadele toata ziua. Activitatea pe care o faci poate fi foarte simpla, pentru ca rezultatele tot se vor vedea. Exemplele ar putea include executarea de sarituri pe loc.

 

Mananca mai multe alimente condimentate! – condimentele iuti, cum ar fi curry, ardeiul iute, piperul negru, chimenul si curcuma ajuta la cresterea vitezei de accelerare a metabolismului. Exista alte condimente “fierbinti” care ar putea sa nu fie la fel de iuti ca cele mentionate de noi, dar chiar si asa, ele reactioneaza in organism la fel. Acestea includ scortisoara, cardamon, ghimbir si nucsoara. Incearca sa adaugi aceste condimente la supe, la cartofii prajiti sau la orice alt fel de mancare. Curry merge introdus in unele tipuri de salate, cum ar fi salata quinoa. Unii oameni iubesc gustul de scortisoara in cafea. Dupa cum vezi, acestea pot fi folosite in foarte multe moduri.

 

Bea multa apa! – Apa este magica. Bea o cantitate mare de apa si vei vedea cum metabolismul tau se va accelera ca prin magie, deoarece procesul metabolic are nevoie de apa pentru a se desfasura in bune conditii.

 

Mentine-ti tiroida sanatoasa! – Pentru a lucra eficient, tiroida are nevoie de seleniu, zinc, cupru, iod. Cu toate acestea, dietele in general sunt foarte sarace in aceste minerale importante. Asigura-ti aportul de minerale consumand fructe de mare si nuci.

 

Nu sari peste micul dejun! – Din pacate, in aceasta lume in care toate lucrurile se fac intr-un stil haotic si rapid, multi dintre noi avem tendinta de a sari peste micul dejun sau, mai rau, de a manca ceva pe fuga inainte de a pleca de acasa. Acesta este unul dintre cele mai daunatoare lucruri pe care le poti face pentru metabolismul tau. Mananca intotdeauna un mic dejun sanatos. Acesta ar trebui sa includa o proteina sanatoasa (ouale) si fructe bogate in antioxidanti cum ar fi afinele sau capsunele.

 

Nu manca seara mai mult decat in timpul zilei! – Din pacate, cele mai multe dintre noi mancam la cina mai mult decat la micul dejun. De asemenea, avem tendinta de a lua o gustare seara, inainte de culcare. Incearca sa mananci mai devreme, mai mult dimineata si la pranz iar cina sa nu fie bogata caloric. Ideal ar fi ca cina sa fie luata cu cel putin trei ore inainte de culcare.

 

Text: Andreea Popescu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *