Actrite care personalizeaza o esenta

Actrite care personalizeaza o esentaActrite bine cotate precum Nicole Kidman, Scarlett Johansson si Charlize Theron au cazut supuse la picioarele unui parfum si i-au promovat mirosul cu toata convingerea. Inaintea lor au fost Liv Taylor, Penelope Cruz, Catherine Zeta-Jones sau Uma Thruman. Deja este o moda la Hollywood ca actritele sa fie imaginea unei esente.

Atractive, seducatoare, delicate si irezistibile, stelele de cinema isi ofera talentul si imaginea marilor s luxoaselor case de cosmetice, cat si creatorilor de publicitate pentru a promova noi si mitice parfumuri.

Negot cu miresme
Frumusetea actritelor Charlize Theron, Nicole Kidman si Scarlet Johanson s-a adaugat pe lista vedetelor care promoveaza esente. In anii ’60, Sofia Loren si Raquel Welch au convins societatea ca “Lux” era sapunul vedetelor si cel mai bun pentru piele. Ani mai tarziu, Michelle Pfeiffer si Isabella Rosellini au promovat acelasi produs, cu aceleasi convingeri. Firmele de cosmetice isi “innoiesc” vedetele la anumite perioade de timp deoarece tineretea si frumusetea sunt esentiale. Totusi, unele companii opteaza pentru o frumusete matura cu scopul de a promova produse antirid, cum este cazul lui Andie MacDowell pentru L’Oreal.
Chipurile care acum vand esentele au multe trasaturi in comun: sunt femei tinere, foarte frumuoase, se bucura de succes si de renume si ca si cum nu ar fi fost de ajuns, CV-urile lor sunt pline de premii de prestigiu.

Frumusetea delicata
Actrita Charlize Theron, castigatoarea premului Oscar, si-a dedicat frumusetea promovarii parfumului J’adore. Chipul sau a facut parte din ultima campanie de promovare din toamna anului trecut a casei Christian Dior. Frumusetea ei a deschis multe usi si capacitatea sa de lucru au castigat respectul criticilor si al publicului american. Desi casa Dior a preferat sa nu dea detalii despre partea financiara a colaborarii cu faimoasa actrita sud-africana, protagonista filmului Monster, revista Women’s Wear Daily sustine ca a ea a semnat un contract pe trei ani cu o valoare intre trei si cinci milioane.

Esenta celebritatii
Theron va intra in competitie cu o alta castigatoare a premiului Oscar, Nicole Kidman, aleasa de Chanel pentru a promova parfumul mitic Chanel n?5, unul dintre esentele adorate de faimosele Hollywoodului. La cei 37 de ani, vedeta cea mai eleganta si divina a cinematografiei a acceptat provocarea de a promova un parfum cu personalitate si longevitate. In clipul publicitar, intitulat Aproape de casa, Kidman scapa de fotografi si reporteri. Imbracata cu o creatie Lagerfeld, actrita straluceste in bujuterii de 40 de milioane de dolari.  Nicole este succesoarea tronului international al parfumului Chanel n?5. Ea vine in urma renumitelor actrite Catherine Deneuve, Candice Bergen sau Carole Bouquet. Dupa cateva luni de negocieri, actrita a semnat contractul de 7 milioane de dolari, care se vor adauga celor 83 de milioane din cont. Creatorul de moda Karl Lagerfeld, autorul colectiilor Chanel, a recunoscut ca este incantat sa lucreze cu Nicole deoarece este varful varfurilor. Oficial, actrita a fost aleasa pentru eleganta sa si pentru capacitatea de a incarna spiritul si modernitatea esentei Chanel.  Fara indoiala, actrita care a facut din acest parfum una dintre cele mai cunoscute esente din lume a fost Marlyn Monroe, care in 1955, fara a fi vorba despre un contract la mijloc, a declarat unor ziaristi: “Pentru a putea dormi imi picur cativa stropi de Chanel n?5”. Prima femeie care si-a imprumutat chipul parfumului creat in 1921, a fost fondatoarea casei Chanel, Mademoiselle Coco.

Fragil si senzual
Scarlett Johansson, frumusetea ei nu a ajuns inca sa fie candidata la Oscar, dar este protagonista campaniei parfumului Eternity Moment de la Calvin Klein. La numai 19 ani si cu numai 1,63 m inaltime, Scarlett Johansson a devenit o actrita la moda. Chiar Tom Cruise si Brian de Palma se lupta pentru ca senzuala si fragila actrita pe care multi o compara cu Marlyn Monroe, sa apara in productiile lor. De mica vroia sa se dedice actoriei. Parintii au dat-o la o scoala prestigioasa de actorie si a debutat cu un recital pe Broadway.

Stil si eleganta
Catherine Zeta-Jones, casatorita cu Michael Douglas si mama a doi copii, este imaginea firmei Elizabeth Arden. Ron Rolleston, vicepresedintele acestei companii marturiseste ca actrita “personalizeaza esenta si isi impune stilul personal prin eleganta si stil.” La randul sau, Catherine a declarat ca a citit foarte mult despre Elizabeth Arden: “Era o vizionara si sunt foarte mandra ca mi s-a oferit sansa de a fi parte a firmei pe care a creat-o. Cum spunea domnisoara Arden, a fi frumoasa si naturala este un drept din nastere al fiecarei femei.”

Miracol irezistibil
Dulceata actritei Uma Thruman se vede in campania publicitara a parfumului Miracle de la Lancôme, in timp ce Liv Tayler iI face concurenta frumoasei Audrey Hepburn in campania parfumului Irresistible de la Givenchy. Alt chip valorificat de firmele de parfumuri este cel a actritei Penelope Cruz, care dupa cum anunta Carmen de la Victorio&Luci, a fost sofisticata imagine al ultimului parfum Ralph Laurent.

Retineti!
Ce castiga actritele din publicitate? Bani si tratamente cosmetice gratuite oferite de prestigioasele firme de cosmetice din lume.

Text: Ana Macovei

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *