Brandul Versace, acuzat de plagiat

kesh-versace-instagramExpresia „Se intampla si la case mai mari!” s-a dovedit a fi adevarata. De ce sustinem asta? Pentru ca brandul Versace a fost acuzat de catre artista Kesh ca ar fi copiat modelul unui tricou pe care aceasta l-ar fi creat pentru American Apparel. Kesh, pe numele sau real Kesshia Kumari, a postat imagini din colectia de primavara-vara 2015 apartinand brandului Versace si a sustinut ca este dezgustata de faptul ca tricoul copiat se vinde cu 650 de dolari la mai bine de doi ani dupa ce varianta originala, dupa cum sustine artista, se vindea cu mai putin de 30 de dolari.



Tricoul a devenit obiect de disputa

„Asta chiar ma doare. 650 de dolari. Tricoul s-a vandut in trei marimi. Ce este nebunia asta? De ce nu pot aceste companii, aceste branduri, acesti oameni sa creeze propriile idei? Ce s-a intamplat? De ce cred acesti oameni ca atunci cand pun ochii pe ceva anume, le si apartine? Macar Versace ar fi putut sa faca tricoul mai bine decat originalul in valoare de 30 de dolari”, a afirmat Kesh pe o retea de socializare si a insotit declaratia scrisa de o poza a tricoului cu pricina. T-shirtul realizat de catre Kesh a fost prezentat ca parte a unei colaborari cu American Apparel pentru sezonul de primavara-vara 2013. „Acest tricou a facut parte din prima mea prezentare, un spectacol la care am lucrat mai bine de doi ani. Este vorba despre imaginea mea vanduta cu mai mult de 600 de dolari fata de original. Este inacceptabil”, a completat Kesh. Reprezentantii artistei au declarat ca litigiul este urmatorul pas si ca vor da in judecata brandul Versace. Deocamdata, niciun reprezentant Versace nu a avut nimic de declarat.

Text: Ruxandra Dumitrescu