Categoria high-class, dictata de Bottega Veneta

1a2abarl234Bottega Veneta este un brand italian de succes, cunoscut in intreaga lume gratie articolelor din piele de o calitate superioara. Fondata in 1966 de catre Vittorio si Laura Moltedo, compania a inceput ca o afacere de familie, la Vicenta, in regiunea Veneto, de unde si numele brandului, care inseamna “atelier venetian”. Istoria companiei  incepe odata cu confectionarea de produse de artizanat din piele naturala de cea mai buna calitate, genti, accesorii sau decoratiuni interioare.

Tehnica folosita, unica de altfel, care a promovat succesul a fost “Intrecciato” (impletire a pielii), marochinaria devenind elementul definitoriu al brandului.

Conceptul  Bottega Veneta, intre traditie si inovatie

In spatele succesului se afla intotdeauna o minte sclipitoare, un creator… astfel, in cazul Bottega Veneta, designerul de origine germana Tomas Maier, directorul de creatie al celebrului brand, este cel care a reusit sa revolutioneze stilul clasic, suplinindu-l cu unul modern, adaptat tendintelor fashion ale momentului. In anul 2001, un nou capitol marcheaza istoria renumitului brand, prin uniunea cu Gucci Group, ambele activand in parteneriat cu Grupul francez Pinault-Prin­temps-Redoute (PPR), divizia de lux din industria modei. Alaturi de Gucci, Bottega si-a castigat o noua identitate, promovand o imagine noua, moderna a creatiilor, in materie de haine, genti sau pantofi, fiecare dintre acestea, devenind un trend ascendent pe piata internationala. Bottega Veneta a reusit sa castige admiratia tuturor, inclusiv a criticilor de moda, prin manufactura de inalta calitate, unicitatea produselor, dorind sa indeparteze  identitatea marcii, astfel incat interesul pentru  Bottega sa nu fie influentat de logo-ul de pe produse. Constienta fata de cerintele consumatorului, detaliile bine alese, fac ca produsele consacrate Bottega Veneta sa ramana in istorie in industria fashion, avand un succes imens in vanzari.

1a2au7yntfex

Simbolul “high class” al modei

Bottega Veneta conduce in topul celor mai apreciate branduri de lux pentru femei, la nivel international. Creatiile Bottega se adreseaza exclusiv persoanelor care fac parte din “patura superioara a societatii”, (crème de la crème), astfel incat productia este limitata, se lucreaza pe baza de comenzi, pretul produselor incepand de la 3.000 euro si ajungand undeva la suma de 75.000 de euro… sume exorbitante pentru societatea in care traim! Brandul Bottega Veneta activeaza in domeniul modei de peste 40 ani, oferind iubitorilor de lux o gama larga de produse de cea mai buna calitate: genti realizate de artizani profesionisti, care le transforma in adevarate opere de arta, incaltaminte, accesorii de piele, parfumuri exclusiviste, fiecare categorie de produse reusind performante inegalabile in industria modei. Casa de moda Bottega Veneta s-a extins pe piata mondiala a luxului, avand peste 100 de magazine in intreaga lume.

 

Text: Alexandra Lupu

Surse: www.newyorker.com, www.cpp-luxury.com