CATENA, Partener Principal al celui mai titrat eveniment ciclist din 2022: L’Étape Romania by Tour de France

Catena, cel mai apreciat brand farma românesc, a fost alături de cel mai titrat brand ciclist din lume, Tour de France, în organizarea primei ediții L’Étape Romania, competiția care a inclus România pe harta celui mai important eveniment de profil la nivel mondial.

L’Étape Romania by Tour de France – Partener Principal Catena a avut loc pe 28 august, la București, și a reunit mii de iubitori ai ciclismului, atât din țară, cât și din străinătate. România a devenit, astfel, a 20-a țară care se alătură marii familii a acestui brand emblematic la nivel mondial.



1350 de ciclişti în trei curse

În cursele L’Étape Romania by Tour de France – Partener Principal Catena au luat startul, din Piața Constituției, peste 1.350 de cicliști cu vârste între 10 și 83 de ani, amatori și profesioniști. Aceștia au concurat în trei curse – The Race, de 85 km, The Ride, de 42 km și The City Adventure, de 14 km, pe trasee care i-au purtat pe concurenți pe marile bulevarde și printre obiective emblematice din Capitală.

Cursele s-au bucurat de participarea a numeroși sportivi de renume, printre care Carol-Eduard Novák, Ministrul Tineretului și Sportului, campioana olimpică Ana Maria Brânză și baschetbalistul Virgil Stănescu. Peste 5.000 de vizitatori și pasionați de ciclism au fost prezenți în Race Village-ul amplasat în Piața Constituției, pentru a descoperi povestea Tour de France, începută în urmă cu 119 ani.

Un brand autentic românesc, susține un brand iconic

„La 22 de ani de existență, Catena, un brand autentic românesc, susține un brand iconic”, a declarat Daniel Enache, Directorul Filialei Catena Bucureşti. ”Ne bucurăm să facem parte din marea comunitate sportivă a unui brand de notorietate mondială, susținând pasiunea şi excelența în sport. Suntem convinși că, pe lângă componentele de competiție și motivație, L’Étape Romania by Tour de France va reuși, cu fiecare ediție în parte, să transforme pasiunea pentru ciclism într-o stare de spirit, într-un limbaj al stilului de viață sănătos. Și pentru că ne dorim ca toți cei pasionați de sport să transmită acest mesaj al vieții echilibrate și sănătoase, Catena – Farmacia inimii s-a alăturat ca partener principal al acestui proiect îndrăzneț, plin de adrenalină și emoție”, a precizat Daniel Enache.

Ca partener principal, pe lângă sprijinul acordat în desfășurarea optimă a întregului eveniment, pentru a păstra tradiția ce poartă acest brand legendar, Cortul Catena din Race Village a găzduit și Muzeul Tour de France, organizat cu ajutorul Amaury Sport Organisation A.S.O., organizatorii internaționali ai evenimentului.

Premii şi surprize

La Cortul Catena din Race Village, vizitatorii au avut parte de voie bună și o mulțime de surprize, de la produse de hidratare și energizare până la măsurarea gratuită a tensiunii arteriale. De asemenea, pe lângă colțul de relaxare, vizitatorii cortului Catena au putut participa și la un concurs de pedalat la bicicleta statică, primii cei mai rapizi concurenți primind premii constând în kituri de sănătate. În plus, toți vizitatorii au putut imortaliza prezența la L’Étape Romania by Tour de France într-o fotografie personalizată de tip magnet, oferită de Catena.

Catena Racing Team, de două ori pe podium!

Catena Racing Team, cel mai numeros și mai titrat club polisportiv al unei companii din România, a fost reprezentat la L’Étape Romania by Tour de France de peste 40 de membri, de aproape toate categoriile de vârstă. Bucuria pentru familia CATENA a fost cu atât mai mare cu cât palmaresul Catena Racing Team s-a îmbogățit cu două locuri 2, prin Martha Aurora Ionescu – în cursa The Ride de 42 km, categoria 50+, și Oana Mihaela Trif – în cursa The Race, de 85 km, categoria 30-39 ani.

”Suntem bucuroşi să susţinem un eveniment sportiv de o asemenea anvergură, cu o impresionantă notorietate naţională, europeană şi mondială, o competiție atât de importantă pentru București, dar și pentru România”, a declarat Daniel Marin, Director Financiar Fildas – Catena Grup și, în același timp, vicepreședinte al Catena Racing Team. ”Vrem să contribuim la transformarea acestui proiect îndrăzneț într-o stare de spirit care să promoveze un stil de viață sănătos, dar şi Capitala României cu locurile sale emblematice, obiectivele istorice, culturale și arhitectonice”, a adăugat Daniel Marin.

Turul Franței este cea mai renumită cursă de ciclism din lume, urmărită în fiecare an cu pasiune de milioane de fani de pe întreg mapamondul. Legendarul eveniment sportiv a debutat în 1903, iar conceptul L’Etape by Tour de France s-a născut în 1993, din dorința de a da o șansă cicliștilor amatori de a trăi o astfel de experiență unică.