Catena, printre cele mai puternice branduri romanesti

PRINCIPALA. RESTUL IN GALERIEDaca in urma cu cinci ani revista Biz lansa BrandRo, topul celor mai puternice 50 de branduri romanesti, incepand cu anul acesta topul a fost relansat, adaugandu-se inca 50 de marci. Farmacia Catena, Farmacia Inimii, s-a regasit in acest top pe locul 10 in categoria retail, o categorie foarte importanta in 2014 si pe locul 35 in clasamentul general, pozitii care atesta inca o data ca romanii au incredere in acest brand care si-a consolidat pozitia in timp, o companie ambitioasa cu capital 100% romanesc si cu o acoperire larga pe tot teritoriul tarii.

 

Catena, Farmacia Inimii

Misiunea Catena a fost si va fi intotdeauna aceea de a pune omul pe primul loc, de a-i oferi sfaturi competente si recomandari profesioniste. Calitatea reprezinta primul pilon atunci cand vine vorba de respectul fata de persoanele care calca pragul farmaciilor si care gasesc produsele potrivite, si ce este cel mai important, un sfat din inima. Ne-am consolidat imaginea de brand prin intermediul campaniilor de imagine si amintim aici Caravana Catena, dar si al celor de responsabilizare sociala: „O inima sanatoasa iubeste mai mult”, „Un copil dorit e un copil iubit!”, evenimente dedicate seniorilor, dar si prin campanii de fidelizare. Oferim persoanelor care trec pragul farmaciilor Catena informatii pretioase despre un stil de viata sanatos atat prin intermediul revistelor „Tonica”, „Slab sau Gras”, „Farmacia Ta”, cat si prin brosurile care au sustinut campaniile amintite.

 

BrandRo este un top ce masoara puterea brandurilor romanesti avand ca principii investitia de incredere si afectivitate a consumatorilor, fara implicarea indicilor financiari. Metodologia a inclus 1.000 de interviuri realizate online la nivel urban si a presupus o populatie cu varste cuprinse intre 18 si 55 de ani. Au fost incluse 9 categorii de produse/servicii: apa si bauturi racoritoare, dulciuri, bauturi alcoolice, bunuri de folosinta indelungata, produse alimentare, produse de uz casnic/igiena, retail, servicii, media. Performantele brandurilor care au participat au fost masurate prin puterea marcii, gradul de utilizare si notorietatea ei, investitia de afectivitate in marca. Dincolo de sanatatea fizica… totul vine din inima. De aceea suntem Farmacia Catena – Farmacia Inimii!

Ruxandra Dumitrescu