Cele mai noi lansări ale marilor designeri, partea a II-a

Farfetch face echipă cu Wishi

Cine: FARFETCH

Ce: Parteneriat cu Wishi

Unde: online la FARFETCH.com

De ce: FARFETCH aduce cumpărăturile online în secolul 22 cu cel mai nou parteneriat al lor cu serviciul de stilizare online Wishi. Wishi, cofondată de super-stilistul Karla Welch, colaborează îndeaproape cu clienții lor pentru a oferi cea mai simplificată experiență de cumpărături de lux, oferind informații despre dorințele clienților, folosind atât tehnologie inovatoare, cât și informații de la unu la unu. FARFETCH aduce buticuri și mărci globale direct pe ecranul tău, oriunde te-ai afla și oferă acum infuzia finală de personalizare și curățare a modei din întreaga lume, în parteneriat cu Wishi. Acest program este disponibil clienților programului de fidelizare Platinum și Gold Tier Access de la FARFETCH exclusiv în SUA și Marea Britanie și este disponibil pentru acum pe FARFETCH.com.

Anthropologie îl atrage pe Peter Som pentru colaborare

Cine: Anthropologie

Ce: Peter Som Colaborare

Unde: online numai la anthropologie.com

De ce: Anthropologie este în parteneriat cu designerul Peter Som pentru a doua oară pentru a crea primele lor colecții care includ dimensiuni. Som a folosit contrastul țesăturilor ușoare și respirabile cu o paletă variată de culori inspirată de Grecia. Linia este plină de rochii ușoare, rămânând fidel etosului relaxat al Anthropologie disponibil în dimensiunile 00P-26W.

Belstaff x Blackstone Lane Denim

Cine: Belstaff

Ce: Colecția Blackstone Lane Collaboration

Unde: în magazinul Belstaff Meatpacking District din New York și pe belstaff.com

De ce: marca engleză Belstaff, cunoscută pentru îmbrăcămintea sa durabilă, colaborează cu marca de denim din Londra, Blackhorse Lane, pentru a crea o colecție capsulă de jachete, blugi și o geantă unisex. Toate piesele sunt confecționate din denim Redlined Selvedged, asigurându-se că fiecare piesă este de calitate, fără a sacrifica sustenabilitatea mediului. Denimul crud indigo semnat este construit pentru a rezista și va fi un plus atemporal pentru orice garderobă.

Hanifa lansează colecția Capsule

Cine: Hanifa

Ce: Colecția Capsule

Unde: pe Hanifa.co

De ce: în urma „Colecției Pink Label Congo” de la Hanifa, cea mai nouă picătură a designerul mărcii Anifa Mvuemba o sărbătorește pe femeia obișnuită în căutarea optimismului. Această ultimă colecție este luminoasă și expresivă și servește ca o mică doză de fericire pentru clientul care se adaptează la timpurile în continuă schimbare în care trăim, de a lucra și de a socializa în diferite moduri în 2021. Piesele deosebite includ luxoasa cămașă și pantalon galben de mătase și un palton de jearon maro. Prețurile variază de la 109 la 800 USD, iar dimensiunile sunt disponibile în XXS-2XL.

Zara lansează colecția pentru animale de companie

Cine: Zara

Ce: Colecția pentru animale de companie

Unde: pe Zara.com

De ce: Zara vrea să îmbrace întreaga familie, inclusiv prietenii tăi cu blană! Oferă-i câinelui tău căldură în timpul iernii cu adorabile jachete matlasate. Colecția are, de asemenea, jucării, lese și bandane.

Text: Iulia Mirică

Foto: www.elle.com

februarie 24th, 2021 by Mirica Iulia

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Utilizam datele tale in scopul corespondentei si pentru comentarii online. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.

Sunt de acord cu politica de confidentialitate