Chloe: Definitia luxului casual

Chloe:  Definitia luxului casualViziunea artistica si un desavarsit simt al prezentului sunt calitatile fundamentale ale celebrei creatoare Gaby Aghion care, impreuna cu partenerul sau Jacques Lenoir, a infiintat in 1952 Casa de moda Chloe. Realizand nevoile si dorintele femeilor care voiau sa fie in pas cu moda si care, de cele mai multe ori, se aflau in imposibilitate datorita perioadei de dominatie haute-couture, creatoarea a schimbat cursul modei anilor ’50, lansand curentul pret-a-porter care a avut un imens succes, prin definitia calitatii si a luxului accesibil.

 

 

Linia vestimentara “Luxury Pret-a-Porter”… un rasfat al trupului


De la prima colectie pret-a-porter din 1956 prezentata in Cafe de Flore (cafeneaua artistilor) si pana in prezent, Casa Chloe a reusit sa-si mentina pozitia in topul preferintelor. Stilul avangardist si boem simbolizeaza identitatea personala a brandului. Croiul lejer, elegant, tesaturile fine precum matasea sau voalul care tradeaza frumusetea trupului, drapajele sublime, designul ultrafeminin, ornamentele sofisticate, dar cu detalii fine, un melanj incitant intre simplu si inovator sunt atributele fundamentale care diferentiaza stilul Chloe. O contributie majora si impozanta la succesul brandului o are celebrul creator Karl Lagerfeld, care a ocupat postul de director de creatie al casei din 1966 si pana in 1983.

Chloe:  Definitia luxului casualSub conducerea lui Lagerfeld, Chloe a atins apogeul creatiei si a dobandit recunoasterea internationala, devenind o emblema a anilor ‘70, notorietatea si succesul reusind sa atraga cliente celebre precum Jackie Kennedy, Brigitte Bardot sau Grace Kelly. In 1977, Casa Chloe vizeaza noi directii stilistice, condusa fiind de un alt reputat designer, Stella McCartney. Latura ei sensibila, creatiile romantice in contrast cu detaliile inovatoare au reinventat brandul, aducandu-i  un alt mare succes.

Un alt nume celebru care a consacrat brandul Chloe in industria modei este cel al creatoarei Phoebe Philo. Casa Chloe este cunoscuta si pentru colectiile de genti, pantofi si parfumuri “Chloe Perfumes”, respectand acelasi standard calitativ. Primul parfum Chloe aparut in 1975 este un etalon al feminitatii care defineste perfect stilul autentic al casei. “Chloe Love” este cea mai noua aroma din gama Chloe, o esenta intima si extrem de rafinata.

Designerul Hannah MacGibbon este in prezent directorul de creatie al Casei Chloe si cea care continua traditia brandului, reusind sa il mentina in topul preferintelor si pe marile podiumuri ale modei. Casa Chloe isi mentine aceeasi clientela exclusivista, iar celebritati precum Kylie Minogue, Natalie Portman, Kate Hudson, Olivia Palermo, Gwen Stefani sau Angelina Jolie si nu numai sunt adeptele brandului. De la eleganta clasica a anilor ‘50 abordata de Gaby Aghion si pana in prezent, brandul are aceeasi identitate, prestigiul, luxul si eleganta incontestabila fiind atributele definitorii ale Casei de moda Chloe.

Text: Alexandra Lupu; Sursa: www.style.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *