Cum sa-ti organizezi in mod eficient biroul

Cum sa-ti organizezi in mod eficient biroul Indiferent de locul unde lucrezi, este important ca biroul tau sa arate mereu curat si ordonat, cu atat mai mult cu cat acesta „vorbeste” despre felul tau de a fi. Un birou incarcat de accesorii, cu hartii aruncate la intamplare si pixuri sau creioane imprastiate va lasa impresia ca esti un angajat dezechilibrat si ineficient. Daca vrei sa fii o adevarata profesionista la locul de munca si sa dai dovada de o productivitate crescuta, atunci pune in aplicare aceste sfaturi si transforma-ti biroul intr-o oaza de liniste, fara a-ti pierde amprenta personala.

Arhiveaza actele!

Arhivarea documentelor este o activitate de care majoritatea angajatilor fug. Pentru a-ti usura munca, foloseste folii de protectie pe care sa le arhivezi, apoi, in dosare transparente de plastic. Astfel, vei avea posibilitatea sa vezi mai usor ce se afla in interior. Culorile diferite ale dosarelor de plastic vor face diferenta si, astfel, arhivarea actelor va deveni o activitate placuta. Insa nu uita sa faci asta zilnic, cu toate actele noi pe care le primesti.

Pastreaza dosarele in cutii!

Daca iti tii pe birou gramezi de hartii si dosare, nu vei reusi decat sa-ti ingreunezi munca atunci cand vei cauta un document anume. Exista cutii de diferite forme, dimensiuni si culori care, pe langa faptul ca iti organizeaza foarte bine dosarele, dau si un aer elegant biroului. Incearca sa folosesti si de aceasta data culori diferite, in functie de categoria din care fac parte documentele si, astfel, iti vei usura cautarile ulterioare.

Cum sa-ti organizezi in mod eficient biroul Foloseste rafturi cu sertare!

Desi vrei sa scapi de surplusul de pe biroul tau, cu siguranta exista accesorii pe care vrei sa le ai la indemana. In acest caz, foloseste un raft cu sertare de dimensiuni mici si medii care sa-ti poata adaposti uneltele necesare. Ordoneaza-le in functie de necesitati si lipeste pe fiecare o banda speciala pe care sa scrii continutul, astfel incat sa nu trebuiasca sa le deschizi pe toate pentru a-ti cauta capsatorul sau agrafele de hartie. De asemenea, nu uita sa rezervi un loc special pe biroul tau pentru cutia cu instrumente de scris.

Rezerva-ti spatiu pentru alte articole!

Cateodata, pe biroul tau mai pot aparea obiecte precum reviste, carti, incarcatoare de telefon, ochelari de soare si lista ar putea continua. Pentru a nu strica ordinea pe care tocmai ai creat-o, rezerva o cutie mare, speciala pentru acestea, pe care o poti amplasa langa biroul propriu-zis sau chiar sub el. Astfel, ceea ce nu este indispensabil se poate adaposti acolo, si nu in vazul tuturor.

Nu uita de flori!

Un birou curat si liber este ideal pentru amplasarea unei vaze cu flori proaspete. Nu numai ca va parfuma atmosfera, dar iti va schimba si starea de spirit si iti va creste productivitatea. Pe de alta parte, evita sa aduci la birou „amintiri” de acasa. O fotografie cu familia, pusa intr-un colt al biroului, este suficienta. De asemenea, nu-ti etala toate premiile si diplomele obtinute. Pentru acestea, rezerva-ti un loc la vedere, dar separat de biroul propriu-zis, si lasa pe birou doar premiul cel mai important.

Text: Madalina Manole

Nota pentru articolul «Cum sa-ti organizezi in mod eficient biroul»:5.00/ 5 (2 voturi)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *