Dolce Gabbana: Rafinament italian

Dolce Gabbana: Rafinament italianDomenico Dolce si Stefano Gabbana  s-au cunoscut atunci cand s-au angajat pentru acelasi creator de moda din Milano. Acestia au prezentat prima lor colectie de haine pentru femei in 1986; tricoul pe care il purta Madonna si hainele din celebrul film Truth Or Dare: In Bed With Madonna au marcat insa primul pas spre o cariera de succes. Au inceput sa faca proiecte independent, pentru altii, iar in 1985 si-au alaturat pentru prima data numele, colaborand la o colectie pentru  un concurs de moda care cauta „noi talente” la Milano.

Un an mai tarziu, erau deja un brand: Dolce&Gabbana, cu logo D&G. De la inceput a fost considerat un brand de lux si nu de consum, chiar daca primele colectii au fost doar de pret-a-porter, cu ele castigand acreditari internationale pentru creativitate. Dupa succesul international, marca s-a extins la alte sectoare de lux, castigand numeroase premii si pentru accesorii sau parfumuri. Cei doi designeri de top si-au asociat marca cu modele rafinate si magazinele exclusive, avand doua linii centrale diferite unele de altele: “Dolce&Gabbana” si “D&G”.

Dolce Gabbana: Rafinament italian

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

In timp ce prima linie vestimentara are o gama deosebita, numai de produse de lux, cea din urma are un aspect viu, colorat si este mai casual. La scurt timp dupa succesul cu liniile vestimentare, brandul si-a extins aria de acoperire la beachwear, lenjerii de corp, ochelari de soare, parfumuri, care se gasesc la nivel global, in marile capitale ale modei. Mai mult, acestia au lansat si o carte intitulata “10 ani de  Dolce&Gabbana”, un CD cu muzica sub eticheta “D&G” si, de asemenea, un restaurant glitzy ritzy, de fite, numarandu-se astfel printre cei mai bogati italieni. Desi au fost admirati pentru colaborarea excelenta, pentru gustul in moda si pentru creatiile spectaculoase, cei doi designeri au decis, dupa o lunga perioada impreuna, sa se desparta in 2005. Daca nu ati inteles substratul, cei doi creatori celebri, care imbraca frecvent vedete precum Madonna, J.Lo, Monica Belucci si asa mai departe, imparteau inainte logoul celebru, actiunile companiei si… patul. Si acum, dupa 6 ani, Domenico Dolce inca mai declara ca se iubesc foarte mult, dar ca relatia lor se limiteaza numai la aspectul profesional, unde fac o treaba, ce-i drept, extraordinara.

Dolce Gabbana: Rafinament italian

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

In ultima campanie publicitara, femeile si barbatii lupta pentru suprematie

De curand, mai precis in luna iulie, Dolce&Gabbana a facut publica campania publicitara pentru colectia toamna/iarna 2011-2012.

Pentru acest proiect au fost selectate numai modele cu experienta maxima in fotoshooting, cum ar fi Adam Senn, Guy Robinson, Isabeli Fontana, Kate King, Noah Mills, Paolo Anchisi. Shootingul a avut ca tema centrala lupta dintre barbati si femei pentru suprematie, fiind realizat cu maiestrie de Steven Klein.

Una dintre idei este, de asemenea, pornita de la ideea ca barbatii si femeile isi pot “imprumuta” accesorii, o parte dintre imagini dezvaluind chiar ca trasaturile unei femei pot capata usor valente barbatesti, prin lookul boyish.

Oare cine va iesi invingator din acest duel? E clar ca numai Dolce&Gabbana!

 

Text: Roxana Baracu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *