Festivalul Brazilor de Craciun 2015 – 250.000 de euro colectati pentru accesul la educatie al copiilor defavorizati

festival_brazi_tonicaUn eveniment traditional al fundatiei “Salvati Copiii” Romania, este Festivalul Brazilor de Craciun – aflat la cea de-a XV-a editie – practic un eveniment de strangere de fonduri pentru asigurarea accesului la educatie si prevenirea abandonului scolar in randul copiilor proveniti din medii defavorizate.

Evenimentul se datoreaza eforturilor unor designeri cunoscuti din Romania, provocati sa creeze brazi artistici de Craciun, care se vand apoi in cadrul unei licitatii caritabile, banii colectati astfel fiind folositi pentru actiunile caritabile ale acestei prestigioase fundatii.

Gala ultimei editii a oferit inca odata tuturor celor care si-au dorit sa se implice (oameni de afaceri, reprezentanti ai unor firme de prestigiu) ocazia de a celebra spiritul generos al Craciunului, in special pentru copiii aflati in dificultate.

Creatorii invitati sa participe la editia din 2015 au fost Doina Levintza, Stephan Pelger, Irina Neacsu, Carmen Ormenisan, Malvina Cservenschi, Iris Serban&Lama Arhitectura, Hamid Nicola Katrib cu sprijinul Pop Art Design, Omid Ghannadi&Amalia Enache, Dragos Epure&Anca Lungu, Matius&Philips Romania, Zenya Atelier&Madalina Stan, PNK Casual, Ioana Ciolacu, Cristina Savulescu, Mihai Topescu, Angela Ciobanu, Cornel Ilie&Adelina Ivan, Bogdan Adrian Lefter&Honeywell, Tudor Personal Tailor in colaborare cu Miso Architects, Marioada de la Tara cu sprijinul Wild Olive, Rozalia Bot, Diana Stoicescu&Miruna Darie by Createlier cu sprijinul Euromedia, dar si traditionalul brad Salvati Copiii&Stefania Mircea.

Comitetul de organizare al Festivalului Brazilor de Craciun din acest an a fost alcatuit din Andi Moisescu – presedintele “Salvati Copiii” Romania, Andreea Raicu, Amalia Nastase, Corina Barladeanu, Cornel Ilie (trupa VUNK), Tereza Munteanu, Laura Coroianu si Gabriela Alexandrescu, presedintele executiv “Salvati Copiii” Romania.

Decisa sa investeasca in educatia copiilor si a tinerilor, Anca Vlad, Presedinta FILDAS si CATENA Grup, prezenta la acest eveniment, ca in fiecare din ultimii zece ani, a achizitionat bradul creat de Doina Levintza – intitulat „Printesa cu miros de portocale”.

„Consider ca investitia in educatie are ca rezultat dezvoltarea omogena a societatii. Eforturile incununate de succes, de a mentine copiii in scoli, facute de Salvati Copiii, demonstreaza acest lucru. Consider ca educatia trebuie sa fie pe primul loc in investitiile unei tari” –- declara Anca Vlad intr-un interviu acordat publicatiei „Capital”.

„Le multumim tuturor celor care au fost alaturi de noi si in acest an; datorita designerilor, sponsorilor si partenerilor reusim sa ducem mai departe cu succes aceasta traditie a brazilor magici. Am reusit sa strangem 250.000 de Euro prin care vom ajuta copiii sa mearga la scoala. Fondurile stranse in acest an ne vor permite sa redam si anul viitor dreptul la educatie copiilor defavorizati” – a declarat Andi Moisescu, Presedinte „Salvati Copiii” Romania.

La editia 2015 a Festivalului Brazilor de Craciun, CATENA a fost Sponsor PLATINUM.