Hermes Addiction

Hermes AddictionExclusivista trasura cu un cal simbolizeaza inceputurile brandului Hermes, mai exact anul 1837, cand fondatorul Thierry Hermes a deschis un atelier de pielarie in care producea articole de echitatie. Sub patronajul familiei, mai exact a sase generatii, Hermes este in present cea mai renumita companie de accesorii din industria modei. Emile-Maurice Hermes, fiul lui Thierry a fost cel care a preluat conducerea companiei, si a extins aria de productie, adaugand noi categorii de produse sub semnatura Hermes: genti, esarfe, si accesorii, fiecare din acestea imprimate manual, si in editii limitate.

Cel care a reusit sa stilizeze produsele traditionale si aduca faima companiei a fost Jean-Louis Dumas, un descendent al familiei Hermes. Inovatia, simtul estetic, talentul creator sunt atributele care definesc perioada de conducere a lui Dumas.

 

Geanta HermesDeclaratie de stil

Conform zicalei “In spatele oricarui barbat de succes exista o femeie puternica”, in spatele fiecarei genti Hermes, exista o femeie puternica, de succes, sursa de inspiratie pentru fiecare model creat. Lansata in 1930, si denumita ulterior “Hermes Kelly”, devine cunoscuta in momentul in care o afiseaza la brat printesa Grace Kelly. Hermes Addiction“Hermes Constance” si “The Trim” si-au si ele castigat notorietatea fiind piesele adorate de Jaqueline Kennedy Onasis. Apogeul creatiei se regaseste in modelul “Hermes Birkin”, avand ca sursa de inspiratie actrita si cantareata Jane Birkin. Acest model a fost simbolul anilor ‘80 si la ora actuala este cel mai dorit accesoriu din peisajul modei. “Hermes Birkin” reprezinta simbolul luxului, opulentei si al rafinamentului high-class. Geanta creata sa satisfaca toate exigentele are un design aparte, piele de crocodil sau strut, detalii minutioase bine definite, cataramele si lacatul din pietre pretioase si o gama cromatica variata: bleumarin, rosu, portocaliu, mov, gri, alb, negru, roz sau maro.

Frumusetea si notorietatea aduc cu ele si o suma pe masura: pretul unui model “Birkin” porneste de la 7.000 de dolari si poate ajunge si pana la exorbitanta suma de 100.000 de dolari, in cazul unui model personalizat cu diamante. Stilul Hermes a facut ravagii in peisajul monden, majoritatea celebritatilor afisandu-se la brat cu cate un model Birkin, insa cea mai pasionata este Victoria Beckham, care se lauda cu o colectie impresionanta de peste 100 de genti. Din grupul “Birkin addiction”, mai fac parte si Hermes AddictionCatherine Zeta-Jones, Eva Longoria, Demi Moore, Sarah Jessica Parker, Kim Kardashian, Hilary Duff sau Naomi Campbell. Isteria “Hermes Birkin” este puternic sustinuta si de fenomenele “Gossip Girl”, “Sex and the City“ sau “Gilmore Girls”. De asemenea, parfumul exclusivist, 24 Faubourg, (numit dupa adresa din Paris a primului magazin Hermes), sau colectia exclusivista de ceasuri marca Hermes, completeaza gama de produse de lux, aducand companiei profituri uriase.

Jean-Paul Gaultier, ocupant al postului de designer din anul 2003 si pana in 2007 reprezinta de asemenea, un pilon important in consolidarea acestui imperiu al luxului, colectiile sale pret-a-porter destinate femeilor avand un imens succes. Actualul designer al brandului Hermes, Christophe Lemaire, este cel insarcinat sa mentina linia succesului, si se pare ca debutul lui s-a dovedit a fi unul favorabil, designerul reusind sa impresioneze criticii la Saptamana Modei de la Paris. Astazi, Casa Hermes face parte din divizia de lux, LVMH (Louis Vuitton Moet Hennessy) si este compania cu cele mai vandute produse la nivel global.

Text: Alexandra Lupu

Surse: www.tophermesbag.com, www. nymag.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *