Irina Rimes a lansat piesa „Beau”, prima din „Trilogia II” si un nou capitol din viata ei

Dupa succesul Trilogiei „Iubiri secrete” si al albumului „Despre el”, Irina Rimes deschide „Trilogia II” cu piesa „Beau”.  „Am promis ca voi scrie despre un capitol nou al vietii mele, dar nu cred ca m-am detasat de cel vechi. Piesele acestea sunt ramasite din trairi vechi care s-au conturat abia acum. Fiecare piesa e diferita, descopera trei parti ale mele… una dintre ele abia acum o voi arata, in cea de-a treia piesa. Va invit sa ascultati a doua trilogie, care incepe cu Beau”, a explicat Irina. Proiectul beneficiaza de o productie video aparte in care cele trei videoclipuri, impreuna cu un intro si un outro ce contin cheia intregii povesti, formeaza un scurtmetraj cinematic.

„Trilogia II” evoca lupta continua, dar uneori in van, dintre individ si soarta. Irina este pusa fata in fata cu variante alternative ale realitatii, concluzia povestilor fiind insa de fiecare data aceeasi, indiferent de drumul ales pe parcurs. In cadrele din intro-ul Trilogiei, o putem observa pe Irina aflata fata in fata cu trei usi albe, pe un platou de televiziune. Prezentatorul o indeamna pe artista sa aleaga una dintre usi, respectiv una dintre variantele realitatii sale. Astazi, cu ocazia lansarii single-ului „Beau”, Irina alege prima usa.

Versuri scrise de Irina

Filmarile videoclipului au avut loc la Joben Bistro si in platourile Kanal D, iar costumatia prezentatorului Stefan Lungu a fost oferita de catre Trends by Adina Buzatu. Piesa „Beau” a fost compusa de catre artista, impreuna cu Sebastian Barac si Marcel Botezan, cei doi semnand si productia, iar versurile au fost scrise de Irina Rimes. Ca si in cazul albumului „Despre el”, videoclipurile au fost realizate de catre NGM Creative, in conceptul lui Dan Floroiu si a lui Bogdan Paun, DOP Alexandru Muresan si regie Bogdan Paun. Productia videoclipului a fost realizata de catre Loops Production.

Intreaga serie de videoclipuri lansate in cadrul filmului „Despre el” a intrat inca din momentul lansarii in Trending Youtube, cumuland impreuna aproximativ 40 de milioane de vizualizari. Single-ul extras de pe album, „Bolnavi amandoi”, a ocupat prima pozitie in topul audientelor pieselor romanesti pe radio, devenind unul dintre hiturile inceputului de an 2018.

Text: Iulia Mirica

aprilie 3rd, 2018 by tonica

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *