Lourdes Leon – noua imagine a campaniei lui Marc Jacobs

Surpriza din această primăvară a colecției de primăvară, semnată de Marc Jacobs, este chiar Lourdes Leon, fata Madonnei.

În colecția denumită “Material girl”, după hitul lansat de mama sa în 1985, Lola apare în ținute provocatoare, multicolore. Alegerea designer-ului a fost simplă, având în vedere că Madonna colaborează cu brand-ul de aproape trei decenii.

Pentru ședința photo realizată de Brianna Capozzi, tânăra antreprenoare Lourdes apare cu părul vopsit roșcat. În prima imagine, Lola poartă un costum înflorat, format dintr-o bluză scurtă, care lasă să i se vadă abdomenul, și o pereche de panataloni foarte scurți. Compleul este accesorizat cu o pereche de șosete lungi, cu dungi colorate, și cu o pereche de pantofi roșii, din lac.

În cea de-a doua imagine, Lourdes apare într-un compleu negru, sacou și pantaloni scurți, la care a asortat o pereche de pantofi negrii si o geantă tote, cu sclipici. În zona pieptului, vedeta are lipite două flori artificiale.

Fata cea mare a Madonnei nu este însă la prima sa colaborare de acest gen. În vară, Lourdes a fost imaginea pentru Miaou, alături de Paloma Elsesser și Ashley Smith. Ea a mai lucrat cu brand-uri precum Gypsy Sport, MadeMe, care îi și aparține, Desigual și cu Adidas, pentru colecția din septembrie 2020 – Stella McCartney.

Fata Madonnei, în vârstă de 24 de ani, este cunoscută ca fiind o tânără extravagantă, care refuză să se epileze în zona axilelor. Cu toate astea, este o antreprenoare care promite să aibă succes, mai ales în industria de fashion, pentru că tot mai multe case de modă doresc să colaboreze cu ea.

Text: Bettina Cristea

Photo: Harper’s Bazaar, Instagram