Mulberry: un brand de lux cu origini englezesti

Mulberry: un brand de lux cu origini englezestiBrandul Mulberry a aparut pentru prima data in Somerset, Anglia, in anul 1971, devenind incet-incet extrem de popular. Este un brand care emana chintesenta englezeasca, un stil aparte, insa in acelasi timp discret.

Linia de genti luxoase atat pentru femei, cat si pentru barbati este completata cu succes de hainele cu printuri vintage, bluzele din sifon si jachetele din piele veritabila. Director de creatie al brandului inca din anul 2007 este Emma Hill, care anterior a lucrat pentru Marc Jacobs. In anul 2012, in cadrul festivitatii premiilor Walpole, Mulberry a fost desemnat cel mai tare dintre toate brandurile de lux britanice, clasandu-se inaintea unor nume precum Stella McCartney sau Alexander McQueen.

Mulberry, accesorii din piele

Initial, brandul a fost specializat in sei pentru calarie, fiind infiintat, de altfel, in mediul rural britanic de catre Roger Saul, iar in anii ’70-’80  colectia de genti ecosez de pescuit dar si de jachete inspirate de vanatoare, activitati dedicate timpului liber, a scos in evidenta stilul atat de renumit si indragit in zilele noastre. Mulberry a continuat sa impresioneze sezon dupa sezon si sa se extinda la nivel international. Una dintre cele mai vandute genti ale acestui brand – Bayswater – o creatie iconica, a aparut in anul 2002 si a facut de-a dreptul furori fiind dorita de catre foarte multe vedete internationale, o combinatie intre modelul clasic de la Hermes si geanta unui doctor.

Genti cu nume de vedete de la Mulberry

Alexa Chung – editorialist Vogue Marea Britanie, model si moderatoare TV -, a fost cea care a facut practic gentile Mulberry cunoscute, purtandu-le la diferite evenimente mondene, deloc intamplator fiind faptul ca astazi exista mai multe modele de genti care ii poarta numele. Iar Alexa nu este singura celebritate de acest gen. Gisele Bundchen sau Lana del Rey se numara printre vedetele care si-au imprumutat numele gentilor Mulberry. Daca la inceput Mulberry semnifica un stil sic insa nestudiat, astazi insa detaliile fac diferenta.

„A blend of skills and modern machining”

Mulberry este un brand foarte copiat, iar viteza cu care apar copiile este uneori uimitoare, chiar si la patru-cinci saptamani dupa o prezentare. Mesajul pe care il transmit aceste genti are menirea de a-i conecta pe oameni, de a-i face sa comunice cat mai mult fata in fata, mai ales ca traim intr-o lume in care oamenii au uitat sa isi spuna unii altora ceea ce au de spus, prefera sa o faca prin intermediul retelelor de socializare. Clienta Mulberry este cea care-si doreste ceva autentic, practic, un produs care sa te tina chiar si o viata intreaga, care sa aprecieze patrimoniul clasic englezesc. Clientele sunt firi jucause, prietenoase, carora le place sa se rasfete in sanul familiei, si care sunt, uneori, capricioase.

Spring/Summer Colection 2013 Mulberry

Colectia primavara/vara 2013 Mulberry ne duce cu gandul la anii ’70, este inspirata de nostalgia decadentei. Culorile pe care se bazeaza colectia sunt nuantele dulci de serbet, o paleta de vara in culori luxuriante care ne duc cu gandul la plimbarile lungi, romantice. Texturile stratificate ofera un aer nonsalant, tipic englezesc. Croitoria jucausa intalneste eleganta clasica, rafinata. Accesoriile sunt de inspiratie vintage. All in all… Mulberry este brand practic, de o eleganta simpla, rafinata, cu origini adanci si personalitate.

 

Text: Ruxandra Raica

Sursa foto: vogue.fr

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *